סיכומוזיקלי: מאיה דדון מוציאה אותנו מהבאסה. ערן לוי

סיכומוזיקלי: מאיה דדון מוציאה אותנו מהבאסה

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! מוזיקה עוזרת תמיד ובעיקר למצב הרוח שלנו בימים האחרונים. נשמח שתצטרפו גם הפעם ונוכל להעלות את המורל יחד עם המוזיקה • האזנה נעימה!

ימים לא פשוטים עוברים על המדינה שלנו ובתוך כל הכאוס - נוצרה גם מוזיקה חדשה. אז עד כמה שאפשר - לנסות להירגע, לקחת אוזניות, לשבת ולשמוע את השירים הישראלים החדשים שיצאו השבוע. אנחנו יותר מנשמח שתצטרפו אלינו גם הפעם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מאיה דדון - לילה בלי כוכב

מאיה דדון היא ללא ספק אחד מהשמות החמים ביותר כרגע. אחרי שפרצה בענק בשנה האחרונה עם הלהיטים "חוץ ממך", "כמו שאני" ו-"יאללא ביי" והוכתרה כפריצת השנה במוזיקה, היא חוזרת שוב עם השיר - "לילה בלי כוכב". את המילים כתב אבי אוחיון שגם יצר את הלחן יחד עם מתן דרור שאחראי גם לעיבוד וההפקה המוזיקלית. אין ספק שהשיר מוציא צד חדש ממאיה ושמחנו לשמוע את זה!

לסיכום: כוכבת אמיתית

 

ליהי טולדנו - בילי

השבוע ליהי טולדנו המדהימה יצאה עם סינגל חדש ומיוחד שנקרא - "בילי". את השיר כתבה והלחינה ליהי בעצמה יחד עם מחוות לאמנים שהשפיעו עליה. הראשונה היא בילי אייליש שהשפיעה על הכתיבה החשופה שלה, סימפול של בועז שרעבי וריטה שלימדה אותה לא להתבייש. אין ספק שליהי יוצרת מוזיקה איכותית ואמיתית ואנחנו ממש שמחים שהיא ממשיכה ומפתחת את דרכה המוזיקלית.

לסיכום: מיוחדת

 

נופיה ידידיה - כולם פה

זאת בשורה שהיה לנו מאוד כיף לשמוע! נופיה ידידיה, פיינליסטית "הכוכב הבא" יצאה עם סינגל הבכורה שלה - "כולם פה". כזכור, נופיה המיסה את כולנו עם הביצוע המדהים לשיר "זאת שמעל לכל המצופה" ומאז רק חיכינו לשמוע ממנה עוד. את השיר כתבה והלחינה בעצמה וזאת רק ההתחלה. נופיה: "פזמון שלא ייצא לכם מהראש עם וורסים שיגרמו לכם להזדהות, מילים שמספרות על קשר מורכב ומתוסבך כמו שרק אנחנו, הילדים הדפוקים של היום יכולים לקיים. אחרי חודשים של עבודה אינטנסיבית ומדוייקת אני סופר מתרגשת לשחרר את הסינגל הראשון שלי! אמן שתאהבו".

לסיכום: מלא בהצלחה

 

מיקה משה - ומה איתך?

מיקה משה - פיינליסטית בית הספר למוזיקה, שיחררה השבוע שיר מיוחד שביקשה לכתוב אחרי התאונה שבה נהרגו שלושה חברים שלה מכפר בלום (מקום הולדתה). את המילים כתבה הודיה חיוט והלחן אלנתן שלום. השיר המרגש מוקדש לזכרם של אורי מלול ז"ל, דניאל פורת ז"ל ואריאל שטרן ז"ל.

לסיכום: עצוב

 

אנוש - תן וקח

ממש לא מזמן הזמר אנוש צוברי הוא הוציא את סינגל הבכורה שלו - "חמש שנים" וכבר עכשיו הוא משחרר לנו את "תן וקח" ואנחנו ממש אהבנו. אנוש: "בימים כאלה כשהמחלוקות בין אמת אחת לשנייה עומדות מול העיניים שלנו בצורה בוטה וכוחנית, אני רוצה להאמין שאהבה פשוטה בין אנשים עדיין קיימת ושבתוך כל האמיתות השונות יש אמת אחת שהיא אהבה פשוטה בין אדם לאדם, גם אם המרחק נראה עצום... תן וקח נכתב מתוך מקום אוהב באמת שלא מחפש אישור".

לסיכום: מדהים
 

ניר קרמזין - אחת כזאת

הגיע הזמן שתכירו את ניר קרמזין, זמר-יוצר בן 24, זכה בתחרות שירימון 2022 ועכשיו - שיחרר את הסינגל השני שלו - "אחת כזאת". מדובר בשיר פופ נעים ומיוחד שכתב והלחין בעצמו להפקה מוזיקלית של אור פרידמן. כיום ניר עובד על EP בכורה שמתחיל לצאת בסינגלים החל מהחודש הבא. אנחנו מחכים!

לסיכום: כישרון!

 

דיוויד זיטון - את לי חוף

על דיוויד זיטון כבר כתבנו בעבר אבל למי שלא זוכר - דיוויד הוא בן 28, כותב ומלחין מאשדוד. דיוויד הופיע גם בתוכנית "הכוכב הבא" ושם הגיע לשלבים המאוחרים ברבע הגמר. עכשיו הוא שיחרר סינגל חדש - "את לי חוף" שכתב והלחין עם עידו נמר וכותב הלהיטים רון ביטון. עוד שיר מרגש ומיוחד מצטרף לרשימה.

לסיכום: מפתיע

 

שווה האזנה

אופק נחמן & עידן רייכל - ציפור בלי שמיים

אופק נחמן: "מהרגע שהשיר יצא לא היה לי ספק שתיהיה גרסה אקוסטית שתכלול את עידן בתוכה. יש משהו ב-'ציפור בלי שמיים' שמרגיש כאילו הוא לקוח מהפרויקט של רייכל ועכשיו אנחנו בביצוע משותף לשיר, עם הנוכחות והצבע של עידן שמייחדת את השיר אף יותר. בתהליך הפקת הגרסה האקוסטית היה לנו חשוב שהלייב יצטלם בחלל ביתי, אינטימי עם תאורת יום חמה ורייכל בלי להסס הציע את האולפן הביתי שלו שפשוט היה מדויק". אופק תיארה הכל אז רק נותר לנו להמליץ לכם לשמוע!

 
תגובות