סיכומוזיקלי: רגע אחרי האירוויזיון. ערן לוי

סיכומוזיקלי: רגע אחרי האירוויזיון

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! ממש עכשיו הגענו לסיומו של האירוויזיון וכבר יש לנו הרבה מאוד מוזיקה חדשה להראות לכם. מוזמנים להצטרף גם השבוע • האזנה נעימה!

קשה להאמין שעבר עוד שבוע כל כך מהר. מה כבר היה בו? הכל! התרגשנו, צחקנו, בכינו ובעיקר - צעקנו על אנשים להצביע לנועה קירל באירוויזיון. אז אחרי שזה מאחורינו (ושהיא הגיעה למקום השלישי!), חזרנו אליכם גם השבוע עם הסיכומוזיקלי האהוב שלנו כדי לסכם את השבוע הארוך הזה. מוזמנים להצטרף ולהאזין איתנו למוזיקה החדשה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עדן חסון - לאהוב אותך כל יום

השבוע שיחרר הזמר המצליח והאהוב עדן חסון את השיר החדש שלו - "לאהוב אותך כל יום" בשיתוף פעולה עם היוצרים המוכשרים דולי ופן. הסיפור מאחורי השיר מתחיל כשנכתב לכבוד הצעת הנישואין של דולי לאופיר, בת זוגתו. שנה לאחר מכן, עדן חסון הגיע לבצע אותו בחתונה והיום הם מוצאים אותו כסינגל רשמי. השיר הוא מרגש ועוצמתי ואיזה כיף לנו לקבל חיבור כזה!

לסיכום: סיפור מושלם

 

יוני בלוך - הייטק

חיכינו וחיכינו ועכשיו, סוף סוף זה קורה. אחרי 15 שנה, יוני בלוך בדרך לאלבום חדש! את האלבום פותח הסינגל - "הייטק" והרעיון הוא להציג את יוני מצד אחד כבעלים של חברת סטארט-אפ ומצד שני, כמוזיקאי-יוצר. הקליפ הראשון נעשה על ידי בינה מלאכותית ובנוסף, נוצר אתר מיוחד שבו כל אחד יכול לייצר את הקליפ האישי שלו.

לסיכום: רעיון מעולה

 

קרן פלס - מישהו שמח בשבילי

קרן פלס היא אחת מהזמרות האהובות והמוכרות בארץ ושמחנו לשמוע שאנחנו מקבלים חומר חדש ממנה. את השיר החדש שלה - "מישהו שמח בשבילי", היא התחילה לכתוב בסרי לנקה במהלך הצילומים לסדרה "מחוברים". הסינגל הוא אחד מתוך הפרויקט "שקופים 2" - אלבום שנוצר מחיבורים וחוויות.

לסיכום: אותנטית

 

בר צברי - פזמון פשוט

השבוע בר צברי שיחרר את הסינגל "פזמון פשוט" והנה מה שהוא סיפר עליו: "אנשים אוהבים להגיד לנו מה לעשות, בכל התחומים ובטח במקצוע הזה. הכול בחוץ וחשוף, מנתחים לך את האישיות ונותנים לך עצות לפעמים בלי שתבקש. המשימה להישאר נאמן בין מה שקורה בחוץ לאמת הפנימית שלך היא לא תמיד קלה ותמיד קיימת התלבטות איך לספר את הסיפור שלך. אז איך לספר את הסיפור שלי? השיר הזה הוא בדיוק הקונפליקט בין השניים". לדעתנו הוא סיכם בצורה מדויקת ממש!

לסיכום: האמת שלו

 

דניאל גרנט - דולפין

ממש לאחרונה נחשפנו לדניאל גרנט ומאז אנחנו לא מפסיקים לשמוע ממנו! כרגע הוא דוהר אל אלבום בכורה מבטיח והכישרון המיוחד שלו מתגלה אלינו בכל פעם מחדש. השבוע הוא הגיע לסינגל הרביעי שלו - "דולפין" שהכי מתאים לקיץ. מלא בבריחה אל המים, אילת, המדבר והדולפינים. השיר מעולה וכיף לשמוע אותו, בסגנון הייחודי של דניאל והכי מגיע לו להפוך ללהיט! האלבום שבדרך נקרא "אני לא צריך יותר שום דבר" ואנחנו לא יכולים לחכות כבר לשמוע את כולו.

לסיכום: מיוחד בטירוף

 

איתן פלד & נעמי רובין - King Kong

הזמר והיוצר אילן פלד שיחרר השבוע את השיר "קינג קונג" בשיתוף פעולה עם נעמי רובין ואין ספק שנוצר חיבור מיוחד. שניהם מביאים לנו את היכולות שלהם ויוצרים שיר מדהים. איתן מספר על השיר: בער בי לכתוב על אחי הקטן שכבר שנים בהתמודדות קשה עם OCD. רציתי לכתוב לו שיר כדי שידע כמה אני אוהב אותו ושלמרות הקשיים, יגיע יום שירגיש שלם עם עצמו ויפנים שהשונות שלו מהסביבה היא גם כוח העל שלו".

לסיכום: חיבור מקסים

 

גיא אמר - בית ריק

גיא אמר עבד ככוריאוגרף ורקדן מוכר ועכשיו - הוא יוצא עם קריירת סולו כזמר-יוצר! בסינגל הבכורה שלו - "בית ריק" הוא מארח את טל צוקר בדואט שמראה את חשיבות האישה בחייו של גבר. את המילים והלחן כתב גיא יחד עם שגיא ברייטנר, עידו בי וצוקי והם אחראים גם לעיבוד וההפקה המוזיקלית. גם הקליפ ממש מושקע ובשבילו לקחו שיעורי רכיבה על סוסים ופירקו מצלמת קולנוע בשביל להתקין אותה על רחפן. "לא נחסך שקל או טיפה זיעה, אני נרגש לשתף אותכם בפרי יצירתי" - גיא.

לסיכום: מושקע

 

סיימון - תראי אותי

סיימון דבוש הוא בן 18, ממושב זיתן, הוחתם בחברת אייקון ועכשיו - משחרר את סינגל הבכורה שלו "תראי אותי". את השיר כתבו והלחינו עבורו רון ביטון ומאור שטרית. סיימון: "מגיל קטן תמיד אהבתי מוזיקה ולשיר אך לא באמת חשבתי שזה הכיוון שאלך אליו, שיחקתי כדורגל בליגות הבכירות בארץ עד לפני חצי שנה, וכשזה נגמר באמת הצלחתי לשים דגש על מוזיקה והבנתי כמה אני אוהב ומכור לדבר הזה, אני מתרגש לשחרר את השיר הראשון שלי ומקווה שתאהבו!".

לסיכום: מלא בהצלחה

 

בן חן - מיליון קילומטר

בן חן הוא זמר, כותב ומלחין ובימים אלו הוא עובד על יצירת הסינגלים לאלבום הבכורה שלו. לאחרונה הוציא את השיר "מכחול" והלהיט "לחפש את עצמי" וכבר הצליח לכבוש את הקהל ואת הרשתות החברתיות. השבוע שיחרר את "מיליון קילומטר", שנכתב והולחן על ידי אבי אוחיון, ליאור נרקיס ונאור סינואני ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי תמיר צור. אנחנו התרגשנו מאוד מהשיר ונאחל לו המון בהצלחה בהמשך!

לסיכום: קול מיוחד

שווה האזנה

נטע ברזילי - You Spin Me Around

בשבוע שעבר, חגגנו את האירוויזיון ולא רצינו לשכוח רגע אחד מטורף שבו נטע ברזילי עלתה לבמה עם הגרסה המיוחדת שלה לשיר "You Spin Me Around (Like A Record)". היא נתנה הופעה מדהימה ואין יותר כיף מלשמוע את השיר הזה.

 

אנה זק & מרגי - Hoodie

אז אם כבר הגעתם לפה, אין סיכוי שתרצו לפספס את הדואט של אנה זק ומרגי לשיר "Hoodie" במיוחד לכבוד הפסטיבל המתקרב של גלגלצ. בנוסף, אנה הכריזה השבוע על הופעה גדולה בלייב פארק!

 
תגובות