סיכומוזיקלי: אנה זק קופצת אל הקיץ. שי תמיר

סיכומוזיקלי: אנה זק קופצת אל הקיץ

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! איזה כיף לסגור את השבוע עם שירים ישראליים חדשים. גם היום סידרנו לכם את הרשימה הכי שווה שיש • האזנה נעימה!

ככה עבר לו עוד שבוע ואנחנו מתקדמים בצעדי ענק לסיום הלימודים והגעת החופש הגדול. אבל הדבר הכי חשוב הוא שבדרך לשם יוצאת מוזיקה חדשה ומעולה שאנחנו ממש לא רוצים שתפספסו. אז הנה אנחנו, גם השבוע עם הסיכומוזיקלי שלנו ורשימה חדשה שלא תפסיקו להאזין לה. מוזמנים להצטרף ולשמוע אותה יחד איתנו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אנה זק - אולסטאר וגופיות

איזה כיף שאנה זק לא עוצרת וממשיכה להוציא לנו מוזיקה חדשה וממכרת. השבוע אנה הוציאה את "אולסטאר וגופיות" שנכתב על ידי רון ביטון ואיתי שמעוני והופק על ידי איתי גלו! אנה מספרת על השיר: "אני הכי בנאדם של סניקרס, ג'ינס וגופיות ואני בטוחה שאני לא היחידה אז זו אחת הסיבות שהתאהבתי לגמרי בשיר הזה... יש כל כך הרבה יופי בפשטות בעיני אז מצאתי סיבה לחגוג אותה, ולהזכיר לכולם – שאנחנו הכי יפים שנוח לנו".

לסיכום: להיט!!

 

רוני דואני - Crush

את השיר המדהים הזה לא תרצו לפספס. רוני דואני המדהימה יצאה השבוע עם שיר גאווה חדש. השיר מספר על דמות שמתחילה עם סוד שיש לה לספר ולאחר מכן מבינים שמדובר על זהות הקראש שלה. בסוף השיר היא מבינה שאין לה מה להתבייש וזה הכי מדהים שיש! רוני דואני: "מאז ומעולם החיבור עם הקהילה היה עבורי טבעי. בשיר החדש החלטתי לחבור לליין הפופ הגאה קראש שם הופעתי לראשונה עם החזרה שלי לבמות ולחברת המוזיקה המובילה הייפ. בעבודה משותפת יצרנו שיר שאני מאוד גאה בו. כשעבדתי על השיר הזה ביחד עם הצוות הנהדר חשבתי פעם אחר פעם על החברים שלי בקהילה והבנתי כמה העיתוי הוא נכון".

לסיכום: וואו

 

אורי כלטוב - לילה מטורף כזה

נתחיל בסיפור של אורי: "השיר נכתב בנשימה אחת בערב מטורף כזה. חברה שלי ביקשה ממני, בהודעת ווטסאפ, לסכם את כל הרגשות והבעיות שלי בתקופה האחרונה, בעיות עם עצמי ועם העולם. ישר כשהתחלתי לכתוב, לבקשתה - האינפורמציה פשוט נשפכה ממני החוצה, כמו רשימת קניות לסופר, מילה רודפת מילה רודפת משפט… כשקמתי בבוקר היה לי ברור שההודעה הזו היא בעצם שיר חדש". כבר כשקראנו את מה שכתב, ידענו שהשיר הולך להיות מדהים. השיר מעניין, מרגש, מיוחד ומגיע לו להצליח! כיף לנו לדעת שזה רק שיר אחד מתוך אלבום בכורה מתקרב.

לסיכום: הכי שלו

 

מאי ספדיה - לא צריכה כלום

על מאי ספדיה המדהימה אנחנו בטוחים שכבר יצא לכם לשמוע ואם לא, נזכיר שמעבר למוזיקה המעולה שלה, היא הייתה חלק מיצירת השיר "יוניקורן" לאירוויזיון ו-"השמלה החדשה שלי" של רן דנקר. עכשיו היא שיחררה את "לא צריכה כלום" ומראה לנו שהיא לא עומדת להפסיק עד שיצא האלבום! את השיר כתבה והלחינה עם שי פינטו והפיקה בעצמה ומדבר על מישהי שמצליחה להפסיק לחשוב כל כך הרבה בזכות האהוב שלה.

לסיכום: מוכשרת

 
 

נאדה - בורות

תמיד כיף לנו לקבל שיר היפ הופ חדש. הפעם נאדה (נדב יהושע) שיחרר את "בורות", סינגל בדרך לאלבום בכורה. מדובר בשיר חזק, עם מסר מהמם והוא פשוט מילא בנו קצת חיים להיום! הנה מה שמספר על השיר: "החששות שלי קיבלו ביטוי בשיר בצורה של עולם ענקי וגדול שאני פוסע בו לבד בלי הרבה הבנה מה אני מחפש. הבורות הן כל תחושת החמצה וכישלון שאני אחווה בדרך ואני מלמד את עצמי שיעור מקדים של מה הולך להגיע. בהסתכלות על השנים האחרונות, מדובר בשיר של נבואה שהגשימה את עצמה, ככל שנכנסתי יותר לעולם המוסיקלי, כך הוא הפך להיות יותר ויותר רלוונטי. והיום יותר מתמיד".

לסיכום: מלא בכריזמה

 

ליגל - עולם שלם

ליגל היא זמרת וגיטריסטית והשבוע הוציאה את "עולם שלם" - סינגל שני מתוך אלבום הבכורה שלה שצפוי לצאת בהמשך השנה. את השיר היא כתבה והלחינה בעצמה לצד הפקה מוזיקלית של אריאל קשת. ליגל מספרת על השיר: פגשתי בבחורה מדהימה, שהייתה כל מה שדמיינתי וחלמתי. התאהבנו וצללנו לקשר אינטנסיבי, אני כבר עפתי עם הפנטזיות ובניתי עולם שלם עתידי, אך מהר מאוד גיליתי שאנחנו לא מתקדמות באותו הקצב והעולם הדמיוני התנפץ לרסיסים" וכך היא מוסיפה "השיר הזה היה הדרך שלי לנסות לגרום לאותה בחורה להישאר איתי. השיר יצא מוצלח, הניסיון נכשל, היא בחרה להשאיר את החלק הזה שבה מאחור ולהמשיך הלאה".

לסיכום: אמיתית

 

ים אמיתי - הדלת נפתחת

איזה כיף שיש ברשימה שיר כזה. ים אמיתי הוא ראפר ומפיק שידוע בסגנון הדריל והגריים והשבוע שיחרר את הסינגל הראשון שלו מתוך האלבום החדש ונקרא - "הדלת נפתחת". השיר מדבר על הדרך שעשה, ועל איך שלאט לאט נפתחו עוד ועוד דלתות עם הזמן והעבודה וזה מדהים. מעבר לשיר הפשוט מעולה, הוא הוציא איתו גם קליפ שצילם וערך גיא דקל שגם הוא מכניס לאווירה המיוחדת של השיר.

לסיכום: ממכר

שווה האזנה

נורוז - אפילו לא שואל

השבוע נורוז התארח בגלגלצ וביצע את הלהיט "אפילו לא שואל" בצורה מדהימה שגרמה לנו להתחיל את הסופש בצורה הכי כיפית שיש! לכו לשמוע.

 
תגובות