"מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מחיי": הכירו את ליריקס. צילום: עידן אלדר

"מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מחיי": הכירו את ליריקס

הוא מתכנן שכל נער בישראל יכיר אותו ולגמרי ההוכחה שעבודה קשה משתלמת. רגע אחרי ששחרר את סינגל הבכורה שלו, זה הזמן שלכם להכיר את ליריקס

סביר להניח שאת ליר פרי המכונה ליריקס עדיין לא יצא לכם לשמוע ובדיוק בגלל זה אנחנו פה. הוא זמר נוער שעושה את מה שהוא אוהב ואת מה שהנוער שלנו אוהב. לפני מספר שבועות הוא הוציא את הסינגל הראשון שלו וכעת הוא מתכונן לסבב הופעות במועדוני הנוער ולא רוצה לברוח רחוק מידי. זה הזמן שגם אתם תכירו את ליריקס.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת להתעסק במוזיקה ומדוע?

"בערך בכיתה ב'. הגעתי לבית ספר חדש וישר המורה למוזיקה נדלקה עליי, והפכה אותי ליד ימינה. גם ככה לא ממש אהבתי להיות בכיתה אז אפשר להגיד שזה מאוד עזר לי, וזה מה שבעצם משך אותי לכל העולם הזה של המוזיקה. אם זה היה להרים ציוד הגברה או ללמוד גיטרה לבד ועד שזה הגיע למה שזה עכשיו, לזה שזה הפך להיות חלק בלתי נפרד ממני ומהחיים שלי".

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"שאני יכול לבטא את עצמי דרך השירים שלי, לשבת לבד ולבטא את האמת שלי מול דף. לעשות את מה שאני אוהב ויוצר בעצמי זה מדהים, כל מה שאתה מרגיש אתה מוציא מתוך עצמך החוצה וזה נותן הרגשה מדהימה". 

לאחרונה הוצאת את הסינגל הראשון שלך, ״איביזה״. איך היתה העבודה עליו?

"ישבתי בבית, יש לי אולפן ביתי, והפקתי קטע שמאוד אהבתי והכל זרם מאוד טוב. קלטתי שהמוזיקה יכולה לתפוס והחלטתי לכתוב לה מילים יחד עם עוד חבר, וכתבנו לזה מילים תוך יומיים בערך. התחלנו את הפרוייקט בחורף, שלחנו את הקטע לליאור אברהמוב, הוא התלהב מהקטע וישר עלינו לאולפן והתחלנו לעבוד על השיר. הקלטנו אותו ותוך חודשיים היה שיר מוכן. חיכינו לקיץ כי זה הרגיש לנו הזמן הנכון להוציא אותו. הוצאנו אותו אחרי עבודה קשה אבל משתלמת. הכרתי בדרך המון אנשים שהייתי צריך להכיר, אנשים גדולים, נפתחו המון דלתות ומכאן נותר רק ליישם את זה".  

 

מי בעצם נתן לך את הביטחון לעשות משהו שהוא שלך?

"המשפחה שלי עזרה לי להגיע לכל הציוד, בשביל להפיק לעצמי את המוזיקה שלי, עד שיש לי היום אולפן ביתי בחדר ובעצם ככה התחלתי ליצור לעצמי את המוזיקה שלי. אני לא תלוי באף אחד - אני יוצר לעצמי וכותב לעצמי ואז אני הולך לאולפן עם ליאור אברהמוב שעוזר לי עוד קצת ויחד אנחנו מגיעים ליצירה הסופית". 

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"כעיקרון זה להגיע לבמות הכי גדולות של ישראל לנוער, אם זה עיר הנוער, או הופעות במסיבות נוער. אני לא רוצה לעוף גבוה מדי ולרוץ מהר מדי, אני לוקח הכל באיזי. השאיפה הכי קרובה כרגע היא להופיע על הבמה בעיר הנוער". 

מי המודל לחיקוי שלך?

"אין לי מודל לחיקוי אבל יש מי שאני מעריך על מה שהם עושים. את קפה שחור חזק, אני ממש מעריך ואפילו מעריץ אותם על הדברים שהם עשו, וגם את סטטיק ובן אל תבורי שהביאו משהו חדש שעדיין לא היה פה. הם הביאו משהו יותר עדין בשילוב של מוזיקה ים תיכונית עם היפ-הופ".

איך אתה מגדיר את הסגנון שלך?

"אני מציג את עצמי בתור זמר פופ-היפופ אבל גם ים תיכוני שזה יותר ישראלי. אני לא מנסה לברוח לח"ול ולא מנסה להיות ראפר כמו כריס בראון, אני באמת מנסה להשאיר את עצמי בארץ ולהתחבר יותר לקהל הישראל".

© צילום: עידן אלדר

אם היית יכול לבחור כל אמן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחר?

ואו, שאלה מסובכת, נראה לי שבאליעד. הוא זמר גדול ויש לו סגנון ייחודי שאני מאוד מתחבר אליו. הוא בן אדם נחמד ואני חושב שיכול להיות כיף לעבוד איתו וללמוד ממנו".

 

תגיות
תגובות