תמיר מוסקט מספק הצצה לפרויקט המוזיקלי החדש והמסקרן שלו. צילום: באדיבות יחסי ציבור

תמיר מוסקט מספק הצצה לפרויקט המוזיקלי החדש והמסקרן שלו

בהשקה מיוחדת של מתחם מוזיקה חדש מבית "חלילית", וסדרת אוזניות חדשה מבית "Beyerdynamic", סיפק המפיק המוזיקלי תמיר מוסקט הצצה בלעדית לפרויקט המיוחד שלו שייצא הקיץ, ויש בהחלט למה לצפות

רשת חנויות המוזיקה הארצית "חלילית" קיימת כבר למעלה מ-75 שנה, הרשת גם יוזמת פרויקטים למען הקהילה ובני הנוער, כמו פרויקט "מקורוק" שמיועד למוזיקאים צעירים בתיכון ועוזר להם ליצור מוזיקה שמבוססת על טקסטים מהמקורות. בנוסף לכך יש לרשת פרויקטים עם נוער בסיכון, והיא תומכת במוסדות מוזיקה ברחבי הארץ.

עור בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אתמול (א') הושק מתחם מוזיקה חדש של הרשת בצפון תל אביב. המתחם החדש של חנות הקונספט "חלילית" מציע מגוון כלי נגינה, ציוד מוזיקלי, וגם חדרי חזרות ואולפן הקלטות כחלק מבית הספר למוזיקה "Drum Base" שנמצא גם הוא בתוך המתחם. בית הספר עוסק בשיעורי מוזיקה ייחודים לילדים ובני נוער, שיעורי מוזיקה קבוצתיים וזוגיים, וסדנאות אמן מגוונות.

הצצה למתחם המיוחד
הצצה למתחם המיוחד © צילום: באדיבות יחסי ציבור
© צילום: באדיבות יחסי ציבור

בקיץ הקרוב עתיד להתחיל פרויקט מוזיקלי בינלאומי מיוחד, שנעשה בשיתוף פעולה עם "חליליות" ומותג הסאונד היוקרתי "Beyerdynamic" שמשיק כעת את דגם ה-"Custom street" גם בארץ. דגם זה הינו דגם יותר מסוגנן ואופנתי של החברה, אך לא יורד ברמת האיכות שהחברה הציבה בעבר. הוא משתייך לטרנד אוזניות ה"On ear" האופנתיות והצבעוניות שהולך ומתחזק כיום בארץ ובעולם.

אוזניות ה
אוזניות ה"Custom Street" © באדיבות יחסי ציבור
© באדיבות יחסי ציבור

הפרויקט הבינלאומי החדש שייך לחברת "Ape records" שבבעלותו של המפיק המוזיקלי תמיר מוסקט, המוכר לכולנו כחבר בהרכב המצליח "בלקן ביט בוקס". הפרויקט דוגל ביצירת סינגלים שעומדים בפני עצמם, ולא כחלק מאלבום. הרעיון נוצר בעקבות החוזים הדרקוניים וארוכי הטווח שאמנים בשוק נאלצים לחתום עליהם כיום. בפרויקט הזה מדובר על שיתוף פעולה חד פעמי, כיפי, אומנותי, ולא מחייב. מה שמאפשר זרימה ופתיחות של האמן והמפיק, וגורם למוזיקה לצאת הרבה יותר משוחררת ומהנה.

© באדיבות: יחסי ציבור

הפרויקט כולל שיתופי פעולה מסקרנים עם מארינה מקסימליאן, תומר יוסף, גלעד כהנא, רן שם טוב, ושלישיית הבנות a-wa. השירים ייצאו בליווי קליפים אומנותיים וגרסאות לייב מהפנטות. לפי דברי מוסקט, הפרויקט מכוון בעיקר לייצא את הסגנון הישראלי המיוחד ולהכיר אותו לעולם. לדבריו, אין כוונה לייצר חומר מוכר שכבר קיים בתעשייה העולמית, אלא לייצר מוזיקה מסוגננת וייחודית לישראל שתדבר גם לעולם ותכיר לו את הסגנון החדשני והמעניין הזה. ואכן, לאחר הצצה בלעדית שניתנה לנו אל השירים והקליפים של הפרויקט אין לנו ספק שהם יעשו לא מעט רעש בארץ ובעולם. הקליפים עשויים ברמה ויזואלית גבוהה מאוד, והשילוב שלהם יחד עם המסר החברתי-פוליטי שקיים בשירים יוצר חוויה אומנותית יוצאת דופן ומהפנטת.

 מתחם המוזיקה נמצא באזור התעשייה רמת החייל בתל אביב, רח' ראול וולנברג 14 (קומה 3). 

תגובות