"אני לא חושב שאנחנו יכולים בלי מוזיקה": אלמוג אברהם. צילום: רומן פורצקי

"אני לא חושב שאנחנו יכולים בלי מוזיקה": אלמוג אברהם

הוא רק בן 22 וכבר עובד על אלבום בכורה כשאת סינגל הבכורה שלו כתבה לא אחרת מאשר ג'וי ריגר. תפסנו אותו לראיון על החיבור עם ג'וי, על האהבה למוזיקה ועל החלומות לעתיד. עכשיו הגיע הזמן שגם אתם תכירו את אלמוג אברהם

אלמוג אברהם, זמר בן יוצר בן 22 שהגיח לחיינו בתחילת השבוע עם סינגל הבכורה שלו / "דרכים מאושרות", אותו כתבה לא אחרת מכוכבת הסדרה "החממה", ג'וי ריגר. רגע לפני שהוא משתלט לנו על הפלייליסט ותוך שהוא עובד על אלבום הבכורה שלו, בואו להכיר אותו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"אני חושב שבעצם כבר מגיל מאוד צעיר ידעתי שמוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלי, ובגיל 12 כבר התחלתי לכתוב ולהלחין שירים והתחלתי את הדרך בתוך העולם הזה שנקרא מוזיקה. בתיכון למדתי במגמת תיאטרון ב'תלמה ילין' שם גם התנסיתי תוך כדי גם במשחק וגם בשירה. משם המשכתי ללהקה צבאית, הופעתי המון באותה תקופה בכל הארץ וזה היה שירות מאוד כיפי".

© צילום: רומן פורצקי

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"אני חושב שאני פשוט אוהב מוזיקה, אני לא חושב שאנחנו כבני אדם יכולים להסתדר בלי מוזיקה. הצלילים, המנגינות והטקסטים אלו דברים שנוגעים בנו וכשזה קורה - אני חושב שזו ההרגשה הכי טובה שיש".

לא מזמן הוצאת את הסינגל "דרכים מאושרות", איך ההרגשה?

"האמת שהוא יצא ביום שלישי, ממש לפני שבוע. זו הרגשה מאוד מעורבת וגם מאוד מוזרה כי זו הפעם הראשונה שאני מוציא משהו שהוא שלי לאוויר העולם. אני מקבל המון תגובות חיוביות גם מחברים וגם מאנשים שאני לא מכיר, כל מיני הודעות בפייסבוק ותגובות ביוטיוב. זה מאוד מרגש וכיף לדעת שזה הגיע לקהל שיוצא איתי למסע".

 

את הסינגל כתבה השחקנית ג'וי ריגר שגם השתתפה בקליפ, איך היה לעבוד איתה?

"האמת שאני וג'וי חברים כבר המון שנים, למדנו יחד בתיכון כך שאנחנו כמו אחים והחיבור היה מאוד טבעי. תמיד רדפתי אחריה כדי שתכתוב לי שיר, כי אני יודע כמה היא מוכשרת. מפה לשם באמת באמצע העבודה על האלבום היא אמרה לי שכתבה לי שיר ושאני חייב לשמוע אותו. קראתי את הטקסט שהיא שלחה לי ויום למחרת כבר הלחנו יחד את השיר והקלטתי סקיצה עם המפיק המוזיקלי, זה היה תהליך מאוד מהיר".

מה החלום שלך?

"כרגע החלום הוא שהסינגל יצליח וכמובן שבגדול תמיד לעסוק במוזיקה ותמיד ליצור. שהמקצוע הזה לעולם לא יפסיק לרגש אותי, שאמשיך להופיע ושהמוזיקה שלי תיגע באנשים, כי אני חושב שבסופו של דבר זו המתנה הכי גדולה שאמן יכול לקבל".

"החיבור בינינו מאוד טבעי". עם ג'וי ריגר © צילום מסך מיוטיוב

מי המודל לחיקוי שלך?

"האמת שאני לא מאמין במושג הזה כי אני חושב שכל אחד צריך לעבור את הדרך שמתאימה לו ספציפית אבל אני כן יכול להגיד שיש אמנים שאני מאוד אוהב ושואב מהם השראה כמו נינט, היהודים, אמיר דדון ודודו טסה".

 אם היית יכול לבחור כל אמן לבצע איתו דואט, במי היית בוחר?

"אחת מהמוזיקאיות שאני יותר מעריך את הדרך שלה ואת המוזיקה שלה במיוחד בשנים האחרונות היא נינט ואין ספק שהייתי שמח לעבוד איתה וללמוד ממנה כל מה שאפשר, בעיקר כי אני פשוט אוהב את המוזיקה ואת הדרך שהיא בחרה".

© צילום: רומן פורצקי

מה אתה מכין לנו להמשך?

"יש עוד שניים שלושה סינגלים שעומדים לצאת בקרוב, ואחריהם ייצא האלבום המלא. אנחנו עובדים כרגע על הופעה שתעלה באיזור החגים יחד עם המפיק המוזיקלי של האלבום, איתי פריד, וכמובן שהמטרה היא להופיע כמה שיותר ולהגיע לכמה שיותר אנשים".

מה אפשר לאחל לך לסיום?

"שאני אמשיך לעבוד קשה ושהסינגל יצליח. וכמובן בריאות, אהבה ומוזיקה טובה".

תגובות