רדמרד מלודי: "השאיפה היא להוציא סינגלים". צילום פרטי

רדמרד מלודי: "השאיפה היא להוציא סינגלים"

הכירו את אביב, גל ומיכל, שלושה אחים שהקימו הרכב מצליח ומבצעים יחד קאברים שמצליחים להמיס את כולנו

הפעם בפינת "הכירו את" שלנו, אנחנו שמחים להכיר לכם את הרכב 'רדמרד מלודי', שלישיית האחים הכי חמה שהולכת לכבוש את כולנו ממש בקרוב. רדמרד מלודי מורכב משלושה אחים לבית משפחת רדמרד - גל (27), מיכל (22) ואביב (17). השלישייה מופיעה עם קאברים לשירים שכולנו אוהבים ואת הביצועים שלה תוכלו לשמוע באינסטגרם ובדף הפייסבוק של ההרכב, כשהמטרה הבאה שלהם היא הפקת סינגלים בדרך לאלבום בכורה. אז רגע לפני שהם הולכים להכנס לכולנו ללב הגיע הזמן להכיר אותם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלתם לעסוק במוזיקה ומדוע?
גל- "אני ומיכל התחברנו למוזיקה מאוד כבר מגיל צעיר, ומתעסקים בתחום הזה הרבה שנים. מיכל התחילה לשיר מגיל 5 ואני מגיל 13. אביב הצטרף אלינו בגיל קצת יותר מאוחר, וככה בעצם נוצר ההרכב של שלושתינו".

מה מושך אתכם לעולם המוזיקה?
מיכל- "אנחנו אוהבים את החיבור לקהל. במוזיקה יש הזדמנות לרגש אנשים ולספר את הסיפור האישי שלנו".

איך אתם בוחרים איזה קאברים לעשות?
אביב- "אנחנו שואפים לשיר יותר שירים שאנחנו אוהבים ומתחברים אליהם. יש מקרים מסוימים שאנחנו בוחרים שיר בהתאם לאירוע. בנוסף, אנחנו בוחרים שירים שהקולות משתלבים בהם טוב ונוצרת הרמוניה".

איפה הכי הייתם רוצים להופיע?
גל- "היינו רוצים להופיע על במות ולשתף פעולה עם אמנים שאנחנו אוהבים. אם לגעת בבמה ספציפית, אז קיסריה. זה החלום של כל אמן שמתעסק בתחום המוזיקה. אנחנו רוצים שכמה שיותר אנשים יוכלו לשמוע ולראות אותנו. בנוסף, אנחנו רוצים שכמה שיותר אנשים יוכלו לשמוע ולראות אותנו בארץ ובחו"ל".

 

מי המודל לחיקוי שלכם?
מיכל- "כמה זמרים שאנחנו מאוד אוהבים. כל אחד מאיתנו אוהב מישהו אחר. בעיני עידן רייכל הוא אחד האנשים שאני מאוד מעריכה בתחום המוזיקה וגם לאן שהוא הגיע עם הלהקה שלו, הייתי רוצה להידמות לו באיזשהי צורה וגם המוזיקה שהוא יוצר. גם שלמה ארצי הוא זמר ששלושתינו מאוד מתחברים אליו והוא סוג של מודל לחיקוי במוזיקה".
גל- "עברי לידר והראל מויאל".
אביב- "שהייתי קטן הייתי שומע את נתן גושן ופשוט מתרגש. הרגשתי כל כך הרבה משמעות במילים שלו וזה דבר שנגע בי. אני מאוד אוהב אותו ומעריך אותו עד היום".

יש יתרונות לזה שאתם הרכב של אחים בלבד?
מיכל- " יש לנו חיבור מעולה והוא בא לידי ביטוי בשירה שלנו ועל הבמה. זה מאפשר לנו גם לבלות ביחד וגם לעשות את מה שאנחנו אוהבים".

 

מה החלום שלכם?
גל- "השאיפה היא להוציא סינגלים. בקרוב אנחנו מתחילים לעבוד על זה- יש לנו אולפן בבית, ואנחנו מחפשים את הדרך הנכונה לעשות את זה ".

אם הייתם יכולים לבצע דואט עם כל אמן בעולם, מי זה היה?
אביב- "אני אוהב מאוד את עומר אדם. הוא זמר גדול ואיתו הייתי רוצה להופיע".
גל- "אנחנו מאוד רוצים להופיע כהרכב עם 'coldplay' שהיא להקה שאנחנו מאוד אוהבים עם שירים נוגעים והופעות עוצמתיות.
מיכל- "בשירים של עידן רייכל משהו מאוד מיוחד. יש לו קו מאוד מיוחד במוזיקה ששונה משאר האמנים, משהו אמיתי אוטנטי כזה. יש בשיריו הוא מספר על החיים ונושאים מיוחדים בנוסף למלודיות שהן מאוד טובות בעיני. מעבר לאמן הוא גם בן אדם מדהים".

 

איך אתם מגדירים את הסגנון שלכם?
אביב- "אפשר להגיד שפופ או אר אנד בי".

איפה נראה אתכם עוד 10 שנים?
"אנחנו מאוד מקווים שעוד עשר שנים נמשיך לעשות מוזיקה טובה, להנות מזה ונהפוך להיות הרכב מוכר בארץ. עוד עשר שנים זה הרבה זמן ואפשר כבר לחשוב בגדול. שמוזיקה תהיה משהו שנעשה למחייתנו. שנעלה על במות, שנגיע לאלבום משלנו, שיהיה לנו חומר משלנו, שנגיע למגוון רחב של אנשים, ושנגיע גם לבמות בחו"ל ".

 

תגובות