הכירו את יוסי חלפון: "אני מאוד רוצה שיתחברו למה שאני עושה". צילום: עומר שפירא

הכירו את יוסי חלפון: "אני מאוד רוצה שיתחברו למה שאני עושה"

ייתכן שעל "התאומות חלפון" שמעתם בשנים האחרונות, אך עכשיו הגיע הזמן להכיר את אחיהן הגדול, ולא פחות מוכשר בסינגל ראשון

אחרי שנים של עשייה מאחורי הקלעים, יוסי חלפון, מחליט לקחת צעד קדימה לקדמת הבמה. אחרי תקופה של עבודה קשה, לפני פחות משבועיים שחרר לאוויר העולם את שירו הראשון "כמה טוב שבאתי". אחרי מספר חלומות שהתגשמו, ועם עוד הרבה חלומות לעתיד, תפסנו אותו לשיחה כדי להכיר אותו יותר לעומק.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:


מתי התחלת להתעסק במוזיקה ומדוע?
"מאז שאני זוכר את עצמי תמיד אהבתי מוזיקה תמיד כתבתי תמיד הלחנתי ושרתי. הייתי משתתף בהרבה תחרויות כשהייתי ילד, תחרויות של שירה, ערבי כישרונות צעירים אבל אף פעם לא באמת עסקתי בזה מקצועית. בתקופה האחרונה החלטתי שהגיע הזמן שאתחיל לעסוק בזה באופן מקצועי יותר. אני עובד קשה מאוד על זה".

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?
"אני לא יודע להסביר מה באמת משך אותי. כנראה שזה איזה משהו שיש בבן אדם שאוהב את זה ופשוט נולדים לתוך זה. מהרגע שנולדתי תמיד חשבתי מוזיקה, רציתי מוזיקה והתחברתי לזה בכל מצב ואפשרו. תמיד אהבתי את זה".

הוצאת לפני כמה ימים סינגל חדש, איך הייתה העבודה עליו?
"אני והמפיק המוזיקלי שלי, שלקח חלק גדול בשיר, עבדנו יחד במשך חצי שנה ובאמת עשינו את השיר הזה יחד עם עבודה מאוד קשה ומאוד אינטנסיבית, שכללה בילוי של ימים שלמים באולפן הקלטות, כל היום בחדרי חזרות, ווצאפים, ובאמת המון עבודה כדי שזה יצא מושלם. זה היה מאוד מאוד קשה אבל זה היה שווה כל רגע ורגע, כי לא רציתי להוציא משהו כדי להגיד 'הנה, אני עוד אחד שהוציא סינגל'. היה חשוב לי לעשות משהו שגם הקהל יאהב וגם הקהל יוכל יתחבר אליו אישית. כאמור, זו הייתה עבודה מאוד קשה אבל התוצאה מדהימה!".

 

איפה הכי היית רוצה להופיע?
"האמת שזו שאלה שלא יצא לי לחשוב עליה, כי זה רק סינגל ראשון. אבל בעתיד אני ממש מקווה שאני אצליח להופיע בקיסריה או באמפי שוני, מקומות שיש בהם המון קהל. אני מאוד רוצה שיתחברו למה שאני עושה ומאוד חשוב לי שזה יצא טוב כדי שאנשים יאהבו את זה".

מי המודל לחיקוי שלך?
"בארץ אני מאוד אוהב את נתן גושן, לירן דנינו ואליעד, ובחו"ל אני מאוד מתחבר לשון מנדס ולגסטין ביבר".

איך אתה מגדיר את הסגנון שלך?
"הייתי מגדיר את הסגנון שלי כפופ ישראלי, למרות שבעיני יש בה נגיעות של הכל".

"זה רק סינגל ראשון" © צילום: עומר שפירא


אם היית יכולה לבחור כל אומן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחר? למה?
"הראל סקעת ללא ספק. אני מאוד אוהב את הדרך שהוא עושה, אני אוהב את השירים של פעם, הבלדות המרגשות והאווירה שיש בשירים. אלה שירים שמאוד מתאימים לי. הייתי מאוד מאוד רוצה לקחת אפילו שיר שלו ולעשות איתו דואט".

איפה נראה אותך עוד 10 שנים?
"עם כמה דיסקים ביד ועם כמה תארים של הכי הרבה השמעות, זמר השנה, פריצת השנה ובעיקר נהנה ממה שאני עושה".

תגובות