הכירו את ג'וי נאג: "אם יהיה לי מודל לחיקוי אני אצטרך לחקות אותו". צילום יח"צ: עמית ימין

הכירו את ג'וי נאג: "אם יהיה לי מודל לחיקוי אני אצטרך לחקות אותו"

ג'וי נאג התחילה את דרכה בעונה האחרונה של 'דה וויס', ומאז עובדת קשה על הקריירה המוזיקלית. לפני כחודש, הוציאה נאג את הסינגל הראשון שלה. אז מי האמן המפתיע איתו תרצה לבצע דואט? ומה קרה מאז התכנית? הכירו את ג'וי נאג

אנחנו מאמינים כי השם ג'וי נאג מצלצל לכם מעט מוכר באוזן, וזאת בגלל שהגיעה למקום השלישי בעונה הקודמת של התכנית "דה וויס". מאז עברה הרבה, ולא מזמן הוציאה את הסינגל הבכורה שלה. הכירו את ג'וי נאג.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת לעסוק במוזיקה?

"התחלתי לעסוק במוזיקה לפני 6 שנים. אנחנו ארבע אחיות בבית ואף אחת לא ידעה לעשות מוזיקה, אז אני רציתי להיות הזאת ש'תמשיך את זה', או שתדע לעשות את זה. אז המוזיקה זה משהו שעניין אותי. לא ממש עניין אותי כמו שמעניין אותי היום, אבל סתם כתחביב".

מה מושך אותך לעולם הזה?

"החידוש והגיוון. העובדה שכל יום או כל שבוע יש שיר חדש. המוזיקה תמיד משחררת, תמיד יש על מה להתחרות, ותמיד יש רצון לשאוף לעשות שיר יותר טוב מהשני. וזה מה שמושך אותי".

לאחרונה יצא לך הסינגל הראשון " Always On ". איך הייתה העבודה עליו?

"האמת שהייתה עבודה מאוד קשה. כשהסתיימה התכנית 'דה וויס', קיבלתי מכה מאוד חזקה, סוג של שוק, ולא ידעתי אם זה מה שאני רוצה לעשות. נכנסתי לדיכאון ולא ידעתי אם אני רוצה להמשיך עם זה כל הקטע של הפרסום, ושאנשים מבקשים ממך להצטלם. פשוט לא ידעתי אם אני מוכנה לזה .והסינגל הייתה בחירה מאוד מאוד שקולה- חשבתי הרבה אם אני באמת רוצה לעשות את זה. בסופו של דבר הגעתי להחלטה ואמרתי שאני כן צריכה לעשות את זה, אחרת כל מה שעשיתי בריאלטי היה לחינם. קיבלתי במה כל כך גדולה ובסוף אני לא מנצלת אותה?. אז זה היה יכול להיות ממש טיפשי מצידי אם לא אעשה עם זה כלום. אז באמת לא מזמן הוצאתי סינגל שלקח לי בערך ארבעה חודשים לעבוד עליו. ואני לגמרי מרוצה מהתוצאה. נחשפתי למשהו חדש, כי פתאום זה הדבר האמיתי, זה מה שאמנים עושים בחוץ". מוסיפה ג'וי- "לא ידעתי מה אני צריכה בשביל להצליח, בשביל שיהיה לי סינגל. למדתי כל מיני דברים מהתעשייה הזאת שלא ידעתי בחיים. נחשפתי לעולם חדש, ומסקרן אותי לדעת מה יש עוד בעולם הזה".

 

ואם יכולת לבחור כל מקום בעולם, איפה הכי היית רוצה להופיע?

"בכל מקום שהחברים שלי, המשפחה שלי, ואנשים שאוהבים ומעריכים את מה שאני עושה יוכלו להגיע אליו. גם אם זה יהיה ברחובות אלנבי. זה לא משנה לי איפה כל עוד יש לי אנשים מאחורי, אנשים שתומכים בי ונותנים לי גב. אז אני אהיה הכי שמחה בעולם".

מי המודל לחיקוי שלך?

"אין לי מודל לחיקוי. כי אם יהיה לי מודל לחיקוי אני אצטרך לחקות אותו, ואני לא רוצה לחקות אף אחד. אני רוצה להיות אני מיוחדת, אני רוצה לעשות משהו חדש, ובגלל זה אני לא רוצה לחקות אף אחד".

איך היית מגדירה את הסגנון שלך?

"סגנון כמו של דיוויד גואטה, הצ'יינסמוקרס, החדשיםבמוזיקה מחוץ לארץ. זה סגנון שפחות פופאלרי בארץ, יש אמנים ממש מעטים שעושים את זה. אליעד עושה את זה. אבל לקחתי סיכון, והוצאתי סינגל ראשון בסגנון הזה".

ואם מי הכי היית רוצה לבצע דואט?

"לצערי האמנים שאני רוצה לבצע איתם דואט לא נמצאים איתנו. איימי ווינהאוס, מייקל ג'קסון, בוב מארלי, זמרים של פעם. אבל אם מסתכלים כרגע, להיום, הייתי רוצה לעשות דואט עם אמן שהפוך ממני לגמרי, כדי שיוכל לצאת משהו יפה ומעניין. למשל אייל גולן. אני חושבת לשלב תמיד זה טוב, זה נשמע אחרת ומרענן כזה".

 

"למדתי להעריך את עצמי יותר" © צילום מסך מיוטיוב, מתוך התכנית "דה וויס"
 

השתתפת בעונה האחרונה של "דה וויס", והגעת למקום השלישי. מה לקחת או למדת מהחוויה הזאת?

"קיבלתי שני דברים עיקריים. הראשון הוא רושם אחר ממוזיקה. לא לקחתי את זה כמשהו מובן מאליו. זה באמת עשייה של משהו שמאוד צריך להשקיע בו ובאמת לתת את המאה אחוז שלך. אני הבנתי שזה לא סתם שאני נמצאת בתכנית, שלא סתם הגעתי מקום שלישי לא סתם התקדמתי שלב אחרי שלב, זה לא מובן מאליו. וזה הדבר השני שלמדתי. לא לקחת דברים כמובן מאליו". אומרת ג'וי ומוסיפה. "לקחתי חוויה ענקית בסך הכל. יצא לי לשלב דברים עם מוזיקה, אם זה מסגרת בית ספרית או כדור יד ששיחקתי. יצאתי עם חיזוק שאני יודעת מוזיקה. הוכחתי לעצמי שאני יודעת לשיר ולנגן ולעשות את זה טוב. אני לא הערכתי את עצמי לפני שנכנסתי לתכנית. תמיד אמרתי 'טוב אני סבבה', ולא מעבר. אחרי שהגעתי למקום שלישי למדתי להעריך את עצמי יותר".

ובענייך הריאלטי הוא קיצור דרך? או שזו חוויה שהיית חוזרת עליה בדיעבד?

"בעייני זה וואחד קיצור דרך . העניין בתכנית ראילטי שהאנשים יראו ויכירו אותך. זה באמת קיצור דרך, אבל קיצור דרך מהמם. חשוב גם לזכור שהרבה מאוד אנשים לא הצליחו להגיע לריאלטי עצמו, אז זה לא שאין עבודה קשה בכלל. המלהקים עושים עבודה טובה ויודעים לבחור מי מתאים ומי לא, כי הם יודעים טוב מאוד מה הם עושים. וצר לי אבל לא כל אחד יכול להכנס לתכנית ריאלטי, ויותר מזה, לא כל אחד בנוי לתכנית ריאטלי וכן זה קיצור דרך שעשה לי הרבה מאוד טוב".

 

"יום אחד אני אנונימית ופתאום יום אחד ואני מפורסמת" © צילום יח"ץ: עמית ימין

ואיך הסביבה שלך והחברים שלך קיבלו את הפרסום וההשתתפות בתכנית?

" זה היה קצת מוזר. הייתי בכיתה יב. יום אחד אני אנונימית ופתאום יום אחר ואני מפורסמת. אנשים התחילו להצטלם איתי וזה היה מוזר. חוץ מזה, היו כמה חברים שלי שכן היו צבועים, ופתאום התחילו להתקרב אליי ולהיות איתי. זה היה נחמד אבל היה לי קשה למצוא את החברים האמיתיים האלו, שיבואו וינחמו אותי כשיש יום שידור לא טוב, ולא חברים כאלה שיגידו לי את מה שאני רוצה לשמוע. לקח לי הרבה זמן להבין מי החבר האמיתי שלי ומי לא".

איפה את רואה את עצמך עוד 10 שנים?

"אני לא יודעת איפה אני אראה את עצמי מחר ובעוד שבועיים. אני מאוד מעיזה לעשות דברים, אני ממש קיצונית, אני שחור לבן. ואין באמצע ורוד ירוק. אני עושה מה שאני רוצה"

יש משהו שתרצי להגיד לגלושי פרוגי?

"תמישכו להאמין בעצמכם לא משנה מה אתם בוחרים לעשות. אם זה החלום שלכם לכו ותגשימו אותו. ואל תשכחו- הכי חשוב באמת זה להיות צנוע ולהמשיך להיות מי שאתם. לא משנה מה קורה, גם אם התפרסמתם אל תשתנו. זה לא שווה את זה".

תגובות