גשם גשם בוא: הקליפים הכי חורפיים. צילום מסך מיוטיוב

גשם גשם בוא: הקליפים הכי חורפיים

חודש ינואר התחיל ממש לא מזמן ויחד איתו (קצת באיחור) הגיע החורף. אז לכבוד מזג האוויר החורפי שפוקד אותנו בימים אלו קבלו את הקליפים הכי חורפיים בעולם המוזיקה!

מזג האוויר החורפי משפיע עלינו גם בפן המוזיקלי, אז לאלו שירים יש הקליפים הכי חורפיים? הנה הרשימה לקליפים הכי קרים, תכינו את הפוך והשוקו חם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

"גשם" - רועי סנדלר

השיר "גשם" יצא ממש לאחרונה, השיר אמנם לא מדבר על גשם אך אחד האלמנטים היותר בולטים בו הוא הגשם, בים אם במילים שלו שכוללות לא מעט ביטויים חורפיים כמו: "יורד עלינו גשם","אחרי הסופה" ובין אם בקליפ שכולל גשם ששוטף את סנדלר הצעיר. אז מלבד העובדה שזה אחד השירים היותר טובים וממכרים שיצאו לאחרונה זהו שיר חורפי וקליפ חורפי עוד יותר, הוא ללא ספק מתאים בדיוק לפלייליסט הזה.

 

"שיבוא עלינו" - הראל סקעת

"שיבוא עלינו" זה אחד השירים היותר טובים של הראל סקעת, לפחות בעייני. אז גם פה השיר לא מדבר על גשם אך כולל לא מעט מילים הקשורות למזג האוויר החורפי. "יושבים ומחכים שיפסק הגשם", "קפואים עד עצמותינו". השיר מגיע עם קליפ מצוין (וסוער במיוחד) שהופך את השיר לטוב עוד יותר. יש משהו מנחם בשיר הזה, הוא עדין ורגוע ויש בו כל מה שצריך להיות בשיר טוב.  

 

"Frozen - "Let It Go

אי אפשר לכתוב כתבה כזו מבלי להכניס את "Frozen", הסרט החורפי (ואולי הסרט המצוין הטוב ביותר שנעשה בשנים האחרונות). בקליפ אלזה מטיילת במזג אוויר מושלג וחורפי עד שמגעיה לארמון. השיר עוצמצתי וכיפי כל כך להאזנה ויחיד איתו מגיע קליפ מצוין וחורפי. אנחנו כבר צופים בסרט עם הפוך, עוד לא התחלתם? זה הזמן. 

 

 "זמן" - אליעד

 אחד השירים היותר טובים של אליעד הוא "זמן", בשיר אמנם אין שום אלמנט של חורף, אך הקליפ שלו חורפי במיוחד. אפשר לראות את אליעד והשחקנית לבושים בבגדי חורף, יושבים ליד "אח", ועומדים בשלג ובעצים ערומים מעלים. הקליפ מוסיף לשיר רבות והופך אותו לחורפי ורומנטי במיוחד. 

 

"Justin Timberlake - "Cry Me A River 

לפני יותר משמונה שנים הוציא הזמר ג'סטין טימברלייק את "Cry Me A River", השיר, שזכה להצלחה גדולה מכיל קליפ סוער וחורפי במיוחד. אז אמנם השיר די ישן (אך תודו שהוא בלתי נשכח) והוא מכיל בקליפ לא רק חורף אך הוא ללא ספק מתאים בדיוק לכתבה הזו. הקלים כולל גשם, אווירה חורפים ובגדים חמים שלגמרי עוזרים לנו להתחם באווירה בינלאומית.  

 

 

 

תגובות