הכירו את: טליה חממי רוצה לכבוש כל במה אפשרית. צילום מסך מיוטיוב

הכירו את: טליה חממי רוצה לכבוש כל במה אפשרית

כמו בכל שבוע, גם הפעם אנחנו מביאים אליכם זמרת חדשה בתעשייה- טליה חממי בראיון בו היא מספרת לנו איך הגיעה לעולם המוזיקה, עם איזה זמר הקליטה שיר ומה משותף לה לנועה קירל?

טליה חממי (19), גדלה לצידה של אחותה הגדולה, מור חממי הידועה ככוריאוגרפית הצמודה של נועה קירל. חממי הוציאה סינגל בכורה חגיגי ומקורי לאחרונה בשם "תשובות". בשנים האחרונות הספיקה להופיע על מספר במות, להקליט את השיר "גשם" לצידו של רועי סנדלר והדבר הכי חשוב לה הוא להישאר נאמנה לעצמה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת לעסוק במוזיקה?

"התחלתי לעסוק במוזיקה בגיל אחת עשרה, הכל התחיל משיעורי גיטרה שנהגתי ללכת אליהם. בשלב מסויים התחלתי גם לשיר. אני לא חושבת שאני מהאנשים שהתחילו מגיל קטן מדי, התחלתי מגיל סביר לחלוטין ומעבר לכך, כבר מההתחלה לקחתי את הנושא ברצינות בכך שהלכתי לשיעורי פיתוח קול והבנתי מאוד מהר שזה מה שאני רוצה לעשות".

 

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"אני מגדירה את המוזיקה כבית הראשון שלי לפני כל דבר אחר. אני מרגישה במקום הזה הכי בטוחה שיש והכי אני. אני אוהבת את מה שאני עושה מאוד ולא רואה את עצמי עושה משהו אחר. יש במוזיקה משהו שגורם לי להתחבר לעצמי ולשלב ריקוד, משחק וכמובן שירה". משתפת ומוסיפה, "זה נותן לי אנרגיות מטורפות ומעלה לי את מצב הרוח".

לאחרונה הוצאת את הסינגל "תשובות". איך הייתה העבודה עליו?

"העבודה על הסינגל הייתה ארוכה, מאתגרת ובעיקר כיפית! הכל קרה בדיוק כמו שרציתי ובדיוק כמו שכיוונתי מהתחלה. שמתי את כל הקלפים על השולחן וכתבתי את השיר הזה, זה משהו שבא ממני. אמנם זה לקח קצת יותר זמן מהמצופה, אבל אני מאמינה שמה שנעשה לאט בסופו של דבר בטוח בהרבה. בסוף, זה הגיע לתוצר אחד סופי שאני מאוד גאה בו".

איפה הכי היית רוצה להופיע?
"אני מופיעה מגיל קטן על במות, אז אני מכירה את העולם הזה ואני יודעת שהוא מורכב, מדהים ומטורף. מה שכן חדש אצלי זו העובדה שזו הפעם הראשונה שאני מביאה אל הקהל משהו שלי, משהו שאני יצרתי אותו ועבדתי עליו. אז זה מה שגורם לי לרצות להופיע על במות גדולות, הכי גדולות שרק אפשר. הייתי רוצה להופיע גם בסדרות טלוויזיה ולהראות את כל מה שיש לי לתת לקהל שלי".

עכ
"המוזיקה היא הבית הראשון" ©אינסטגרם

מי המודל לחיקוי שלך?
"מגיל קטן שאלו אותי מי המודל שלי והאמת, שאין לי מודל כזה. אני מסתכלת ולומדת מהאנשים הגדולים כמו ביונסה למשל, אבל אני לא רוצה להיות ביונסה. אני רוצה להיות טליה ורוצה להישאר עצמי ועם המוזיקה שלי. אני לא שואפת להיות מישהי אחרת אז אני רק מקבלת השראה ולומדת מהדברים הטובים יותר והטובים פחות ומבצעת בעצמי. אז אפשר לומר שאני המודל לחיקוי שלי".

איך את מגדירה את הסגנון שלך?
"הסגנון שלי הוא פופ, אמנם יש היום הרבה סגנונות שלוקחים לכיוון של פופ אבל אני מרגישה שאצלי זה קצת אחר כי אני כותבת את החומרים שלי לעצמי ואתם תראו בהמשך שכל שיר שלי יהיה אחרת ושונה לחלוטין מהקודם. הגיוון זה משהו שמאוד חשוב לי באופן אישי. אני שרה נטו על עצמי". מוסיפה, "אני כן שומעת ים תיכונית ואוהבת מאוד את עומר אדם, אבל במוזיקה שלי הסגנון קצת אחר".

הקלטת יחד עם רועי סנדלר גירסא שקטה לסינגל שלו "גשם". בתור זמרת מתחילה, הרגשת שקפצת למים העמוקים?

"אני ורועי חברים מאוד טובים כבר מגיל קטן אז לא הרגשתי ככה. לא מזמן הוא העלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו אתגר בו הוא ביקש מהעוקבים שלו לשלוח אליו קאברים לשיר 'גשם' ומי שיעשה זאת בצורה המקורית ביותר יקליט איתו גירסא חדשה לשיר. הלכתי על זה בעצמי, הכנתי קאבר כזה ולקחתי את השיר למקום שקט, האמת שלא תכננתי כי רק רציתי שהוא ישמע. ואז הוא התקשר ואמר 'אני רוצה שאת תהיי זו שתקליט איתי את הקאבר כי עשית אותו הכי מיוחד ולקחת אותו לכיוון אחר'. זה היה כיף ומרגש מאוד".

 

אם היית יכולה לבחור כל אמן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחרת?

"יש לי כמה אופציות אבל אבחר בזה שאני הכי מתחברת למוזיקה שלו, עידן רייכל. אני אוהבת את המוזיקה שלו, את הדרך בה הוא שר, יש בו משהו כל כך מיוחד ושונה שאני מצליחה להתחבר אליו ברגע והוא נותן הרגשה שהשירים שלו הם השירים שלך. אני שרה פופ אבל מתחברת גם לסגנון הרגוע של עידן רייכל ורותם כהן. אז הייתי מאוד שמחה לשיר לצידו של רייכל, אני בטוחה שדבר כזה יכול להיות מדהים".

אחותך, מור חממי ידועה בתור כוריאוגרפית מוכרת ושיתפתן פעולה בקליפ שלך. איך אתן משלבות את הכשרונות שלכן?
"אני לומדת אצל מור מגיל קטן, עוד לפני ששרתי, התחלתי בריקוד. אני רוקדת מגיל 4 ואוהבת את זה מאוד. מלכתחילה ידעתי שאני רוצה שהיא זו שתהיה אחראית על הכוריאוגרפיה בקליפ שלי והיא זו שתכוון אותי מהתחלה ועד הסוף ותראה לי איך ללכת, לזוז ואיך לעשות הכל בעצם. בגלל העובדה שאנחנו אחיות, הכימיה כבר שם והכי שמחתי לשתף איתה פעולה. זה בא בול".

 

#adidasGirlsonly 👊🏼❤

A post shared by TALIA HAMAMI-טליה חממי (@talia_hamami) on


איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?
"אני רואה את עצמי מטפסת מאוד גבוה בשנים הקרובות. אני רוצה להופיע גם בארץ וגם בחוץ לארץ, בנוסף, אשמח גם בתכניות טלוויזיה ובכל מקום אפשרי. אני מאחלת לעצמי להמשיך לעסוק במוזיקה ולהיות מאושרת".

תגובות