כולנו ביחד: פרויקט מרגש של עשרות אמנים מכל העולם. צילום מסך מיוטיוב

כולנו ביחד: פרויקט מרגש של עשרות אמנים מכל העולם

בזמן שישנו וצברנו כוחות לקראת שבוע חדש ליידי גאגא ואמנים רבים נוספים שרו מבתיהם בפרויקט מיוחד. כל הפרטים

הפרויקט המיוחד הזה הוא לא מופע צדקה לגיוס כספים למען מגפת הקורונה. הפרויקט המדובר הוא מופע מחווה לכל האנשים שעובדים בזמן הקשה הזה ומסכנים את החיים שלהם בשביל כל אחד ואחד מאיתנו מהרופאים בבתי חולים ועד האנשים שמסדרים את המדפים בסופרים, והמופע הזה הוא התודה של האמנים וכל העולם ביחד אליהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הפרויקט המיוחד הזה אירגנה ליידי גאגא ואירגון Global Citizen, גאגא סיפרה: ״הלילה הוא לא גיוס כספים אז תשימו את הארנקים שלכם בצד, האירוע שאנו מביאים לכם עכשיו הוא המכתב אהבה שלנו לעולם״.

 

הפרויקט המיוחד התחיל בשידור יוטיוב של 6 שעות עם אומנים מסביב לעולם כגון: נייל הורן, ליאם פיין, ג’סי ג׳יי, אלי גולדינג, ריטה אורה, צארלי פות׳, ועוד.. והמשך לשידור טלוויזיוני ווירטואלי של מופע באורך שעתיים. את המופע הטלוויזיוני הנחו שלושה מנחים, כל אחד מביתו והם: ג׳ימי קימל, ג׳ימי פאלון וסטיבן קולבר.

 

את האירוע כמובן פתחה ליידי גאגא עם ביצוע של שירה ״smile”. לאחר מכן היישר מביתן סטיווי וונדר עם השירים ”Lean On Me” ו״Love’s In Need Of Love Today”. חבר להקת הביטלס לשעבר פול מקרטני עלה לאחר מכן עם השיר “Lady Madonna” של הביטלס כמובן. בילי אייליש ואחיה פיניאס או'קונל הופיעו עם השיר ״Sunny״ של הזמר בובי הב, ביצוע מרענן וכיפי. הפאוור קאפל שון מנדס וקמילה קביו שרו ביחד מביתה של קביו את השיר ״What a Wonderful World״, ליזו עם השיר ״A Change Is Gonna Come״ וטיילור סוויפט ריגשה איתנו עד דמעות עם שירה ״Soon You'll Get Better״.

עוד הופיעו בפרויקט המיוחד: ג'ניפר לופז ביצעה מביתה את השיר ״People” של ברברה סטרייסנד, בנוסף, אלנטון ג’ון שר את השיר “I’m Still Standing”. להקת הרולינג סטונס שרו את שירם ״You Can't Always Get What You Want״ כל אחד מחברי הלהקה מביתו. ג’ון לגנד וסאם סמית׳ שרו ביחד את השיר “Stand By Me” משתי יבשות שונות, אחרות הברית ואנגליה. מי שסגרו את המשדר המיוחד הזה ביחד הם סלין דיון, ג’ון לגנד אנדריאה בוקולי, לאמר לאנג והמארגנת של כל המשדר המיוחד ליידי גאגא בשיר ״The Prayer”.
 

במהלך המשדר בנוסף לשירים הרבים שהיו, אירחו רופאים ואנשי מקצוע שמסבירים את החשיבות של בידוד עצמי ושהייה בבית בנוסף השתתפו אמנים רבים ונוספים כמו: ביונסה, מישל אובמה, קייסי מאסגרייבס, איימי פושיאר, מאלומה, אופקה וינפרי, דייוויד ויקטוריה בקאהם, פריאנקה צ׳ופרה ג’ונס, ג׳יי באלווין, אלן דג׳נארס, אלישיה קיז ועוד..


 
תגובות