העופר התינוק מסרב לעזוב את האיש שהציל את חייו. Bored Panda

העופר התינוק מסרב לעזוב את האיש שהציל את חייו

חובב טבע אמריקני זכה לחזות בלידה של שני עופרים בחצר האחורית שלו סמוך לפארק הלאומי "ילוסטון", אך כשגילה שאחד מהם פצוע וננטש באופן טראגי על ידי אימו, הוא קיבל החלטה שהובילה לידידות יוצאת דופן

חוויה לא שגרתית עברה על דריוס ססנאוקס מארצות הברית, לססנאוקס הייתה ההזדמנות להיות עד ללידה של שני עופרים בחצרו האחורית, סמוך לפארק הלאומי ורחב הידיים ״ילוסטון״. לרוע המזל אחד מן העופרים נפצע ברגלו, לא הצליח ללכת בצורה מיטיבית יחד עם אחיו ואמו, מה שהוביל לנטישתו על ידיהם. "עם כל כך הרבה טורפים מסביב לא היה לו סיכוי לשרוד לבדה" כך מסביר דריוס.

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

לאחר ששם לב למצוקתו של העופר, החליט ססנאוקס לקחת אותו לביתו ולטפל בו. "אני לא תומך באימוץ חיות פרא בתור חיות מחמד, אך זה היה מקרה מיוחד" הוא מסביר. אחרי הרבה עבודה קשה, שכללה האכלה קפדנית, קיבוע נכון, ואורח חיים לצד חיות המחמד של האמריקני המטפל, עד שהעופר הצעיר הבריא והגיע הזמן לשחרר אותו, במטרה לחבר בינו לבין משפחתו בשנית.

כאשר החליט ססנאוקס לשחרר את העופר, ציפתה לו הפתעה - הקשר בינו לבין החיה היה כה חזק עד שהעופר הקטן לא הסכים לעזוב אותו, ואף המשיך לחזור ולהגיע לבקר אותו מדי פעם בביתו שבחיק הטבע. כעבור כמה זמן העופר הצעיר החליט להתייחד בשנית עם אמו ואחיו. את הסיפור המרגש המחיש האמריקני בסדרת תמונות מרגשת, שמראה כי ידידות ואכפתיות יכולות להתבטא גם כלפי בעלי חיים. 

דריוס חזה בלידה של שני עופרים בחצר האחורית שלו, אך למרבה הצער לאחד מהם הייתה רגל פצועה.

© Bored Panda

הוא לא הצליח להישאר עם משפחתו והושאר מאחור על ידי אמו.

© Bored Panda

 "עם כל כך הרבה חיות טרף מסביב, לא היה לו סיכוי לשרוד לבדו" אומר דריוס.

© Bored Panda

הוא הביא את העופר לביתו והכין לו מתקן שיעזור לה להחלים מקופסת דייסה.

© Bored Panda

דריוס האכיל אותו בכל ארבע שעות, כשהכלב שלו שב וליקק שוב ושוב את פניו של העופר.

© Bored Panda

כעבור זמן מה העופר למד לצעוד מחדש.

© Bored Panda

״הוא התרגל אליי ועקב אחריי, אך אף אחד לא יכול להחליף אם אמיתית״.

© Bored Panda

 דריוס ניסה לשחרר אותו בטבע פעמים רבות, אך הוא תמיד חזר אליו.

© Bored Panda

 בסופו של דבר, האם הופיעה והאייל הצעיר הצטרף לחיק משפחתו מחדש. כמה חודשים לאחר מכן דריוס צפה בו בשנית, גדל מהר ונהנה מחיים בחיק הטבע.

© Bored Panda

(מקור)

תגובות