החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: סנאי מעופף. Bored Panda

החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: סנאי מעופף

כלבים וחתולים הם חיות מחמד מעולות (בעיקר אם מאמצים אותם), אבל חשבתם פעם על לגדל בעל חיים אחר? השבוע הנה כמה דברים שלא ידעתם על סנאים מעופפים ומה צריך כדי לגדל אותם?

שם החיה : סנאי מעופף (דואה)

 
החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: תרנגולות
עפרי גרוס
כלבים וחתולים הם חיות מחמד מעולות (בעיקר אם מאמצים אותם), אבל חשבתם פעם על לגדל בעל חיים אחר? השבוע הנה כמה דברים שלא ידעתם על תרנגולות ומה צריך כדי לגדל אותם?

מי אנחנואנחנו מכרסמים קטנים וחמודים ממשפחת היונקים. אנחנו עיוורי צבעים, זאת אומרת שאנחנו רואים רק בשחור ולבן אבל חשוב לדעת שהחלומות שלנו צבעוניים. יש לנו משפחה ענקית! רק במשפחה המצומצמת שלנו (סנאים דואים) יש 15 סוגים, שלא נדבר על המשפחה המורחבת שבה יש 274  מינים שונים ב-50 סוגי סנאים. בקיצור אנחנו אף פעם לא לבד.

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

התנהגות נפוצהאנחנו מאוד אוהבים לשחק, להוציא אנרגיה, לעוף ולקפץ בין עצים אבל אי אפשר להגיד שאנחנו "עפים על עצמנו". אנחנו מאוד חברותיים, במלחמה נסכן את חיינו לטובת השאר ואנחנו אפילו יכולים למות מבדידות. אבל הדבר הכי טוב בחיים שלנו הוא שבגיל שנה אנחנו מספיק בוגרים בשביל לעבור לגור עם הסנאית האהובה עלינו.

©  Bored Panda
© Bored Panda

מה אוכלים סנאים מעופפיםכמו שאר משפחתנו "המכרסמים" אנחנו אוכלים בעיקר דברים צמחוניים כמו: בלוטים, פטריות, עלים ועוד מגוון רחב של צמחים, אבל לפעמים אנחנו שוברים את הדיאטה ואוכלים חרקים ובעלי חיים קטנטנים.

אילו קשיים יש בגידול סנאים מעופפיםאנחנו ערים בלילה וישנים ביום אז כנראה שתצטרכו להפסיד שעות שינה כדי לשחק איתנו, חשיפה לשמש יכולה לעוור אותנו ולא אנחנו לא ממשפחת הערפדים! אבל אנחנו בהחלט יכולים לשרוט ולפצוע אתכם במהלך משחק ולכן כדאי ללבוש בגדים ארוכים ועבים שיגנו עליכם מהציפורניים שלנו.

© Bored Panda

למה כדאי לגדל את החיהאנחנו חיית מחמד ממש חמודה, מגניבה ומיוחדת שכנראה תהיה רק לכם ולא לכל החברים. אמנם לא נוכל ללמד אתכם לעוף אבל אנחנו בטוחים שמאוד תהנו לשחק איתנו.

 
תגובות