קשה: נהג הסעות חשוד שתקף נער עם צרכים מיוחדים. צילום מסך יוטיוב

קשה: נהג הסעות חשוד שתקף נער עם צרכים מיוחדים

נהג אוטובוס אמריקני נחשד שהתעלל בנער כבן 15, הסובל מפיגור שכלי, ואף פוגע בו פגיעות פיזיות, כל אלה כאשר שאר הנוסעים ההמומים מסריטים את הסיטואציה, ומושתקים באיומים כאשר הם מנסים לבוא לעזרתו

כשהמציאות מצליחה לזעזע בכל פעם מחדש: רוברט סקארברו, נהג אוטובוס בית ספר בן 61 מאיווה שבארה״ב נעצר ביום השבוע בחשד שהשפיל ותקף נער עם צרכים מיוחדים, בתקרית שהוסרטה על ידי שאר הנוסעים. בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות והגיע גם למחלקת המשטרה המקומית, נצפה האיש אוחז במעילו של הנער, ומטיח אותו על רצפת האוטובוס, לעיניי שאר ההמומים.

עוד בערוץ החדשות של פרוגי: 

 

  

בשלב מסוים, אחד הנוסעים באוטובוס מתעצבן מהמצב צועק לעברו לחדול ממעשיו מיד: ״אתה לא יכול לעשות את זה, אסור לך להרים ידיים על ילד אחר״ מטיח לעברו התלמיד, ילד בעצמו. הנהג בתגובה מקלל, ובצעקה מורה עליו לשבת באופן מיידי. הצעיר שהותקף לא הפסיק להצטער על מעשיו, וחזר על כך פעמים רבות, אך הנהג המשיך במעשיו.

מהחקירה שהעלתה המשטרה המקומית עד כה, הנהג הגיב בצורה כה חריפה לאחר שהנער הפריע לו כשהסביר לשאר הנוסעים על ישיבה נכונה במהלך הנסיעה. הצעיר טופל מאוחר יותר באמבולנס אך לא הועבר להמשך טיפול במרכז רפואי כלשהו, על פי דברי בית הספר שבו למד, שהוסיף וציין כי הנהג עשה כמה החלטות אומללות בנוגע לדרך ההתמודדות עם הסיטואציה, ״שישפיעו באופן ישיר על המשך העסקתו במקום העבודה״.

© צילום מסך יוטיוב

נהג האוטובוס נעצר והובא להתייצבות מול שופט, בין היתר במטרה להפגישו לראשונה עם הקורבן מאז התקיפה. בכתב האישום המתגבש צוין כי התמונות האכזריות נחרטו בעיניי שאר התלמידים הנוסעים, שכן ההתנהלות שלו מולם הייתה אכזרית במיוחד. כל הנותר לקוות הוא שמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם, ושהאיש יישפט וייענש באופן הראוי.

© צילום מסך יוטיוב

(מקור)

תגובות