החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: לובסטר מרון כחול. צילום: צילום מסך מהאינסטגרם

החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: לובסטר מרון כחול

כלבים וחתולים הם חיות מחמד מעולות (בעיקר אם מאמצים אותם), אבל חשבתם פעם על לגדל בעל חיים אחר? השבוע הנה כמה דברים שלא ידעתם על לובסטר מרון כחול ומה צריך כדי לגדל אותו

שם החיה: לובסטר מרון כחול

מי אני? אני סוג של סרטן שמקורו באוסטרליה. אני נחשב לאחד מהלובסטרים הכי גדולים חכמים ויפים. יש לנו צבע כחול עמוק, שהופך אותנו לסופר פופלארים בעולם ו10 רגליים שעירות. אני טיפוס די אגרסיבי ועצבני, אך גם יצור מאוד מעניין.

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

© צילום מסך מהאינסטגרם
בשבוע שעבר
החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: חלזונות
עפרי גרוס
כלבים וחתולים הם חיות מחמד מעולות (בעיקר אם מאמצים אותם), אבל חשבתם פעם על לגדל בעל חיים אחר? השבוע הנה כמה דברים שלא ידעתם על חלזונות ומה צריך כדי לגדל אותם

התנהגות נפוצה: אני קצת שובב, וכששמים אותי בתוך האקווריום לא סגור אני מאוד אוהב לברוח ולצאת לטיול קטן בבית עד שיתפסו אותי ואז יש הליך מאוד מסובך כדי להחזיר אותי לשם. אני גם קצת אגרסיבי, קצת הרבה, אני אתקוף כל יצור שיהיה איתי באקווריון, אבל אם הוא בן מיני.

מה אוכל מרון כחול? אני אוכל הכל, אבל לגמרי מעדיף בשר ואוכל חי. כשמגדלים אותי נותנים לי בדרך כלל טבליות בשר איכותיות, שזה נחמד, אבל לא כמו בשר אמיתי. 

 אילו קשיים יש בגידול מרון כחול? אני זקוק לאקווריום מאוד גדול ושיש בו הרבה מקורות מסתור כמו סלעים וכדים, והכי חשוב שהאקווריום יהיה סגור הרמטית. אל תשימו איתי באקווריום דגים אחרים או צמחים, כי אני פשוט אגזום את הצמחים ואתקוף את הדגים.

© צילום מסך מהאינסטגרם

 למה כדאי לגדל מרון כחול? כמו שאמרתי לכם גם קודם אני בעל חיים מאוד חכם ומיוחד שלא לכל אחד יש בבית, אין דבר יותר כיף מלצאת משגרת הכלב והחתול ולהיות קצת יותר מקוריים ונועזים. חוץ מזה, אתם תקבלו אינספור מחמאות על הצבע שלי, מבטיח!

 
תגובות