החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: חלזונות. צילום: צילום מסך מטאמבלר

החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: חלזונות

כלבים וחתולים הם חיות מחמד מעולות (בעיקר אם מאמצים אותם), אבל חשבתם פעם על לגדל בעל חיים אחר? השבוע הנה כמה דברים שלא ידעתם על חלזונות ומה צריך כדי לגדל אותם

שם החיהחילזון

בשבוע שעבר
החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: צ'ינצ'ילות
ניצן בן משה
כלבים וחתולים הם חיות מחמד מעולות (בעיקר אם מאמצים אותם), אבל חשבתם פעם על לגדל בעל חיים אחר? השבוע הנה כמה דברים שלא ידעתם על צ'ינצ'ילות ומה צריך כדי לגדל אותם

מי אנחנו? אנחנו חלק ממשפחת הרכיכות, שזאת משפחה ענקית! יש שישים אלף סוגים מאיתנו וכל אחד קצת שונה ומאוד מיוחד בדרך שלו, יש לנו גנים שהופכים אותנו לחלקלקים ורטובים במיוחד והדבר הכי מגניב הוא שאנחנו מסוגלים לטפס על כל קירות באמצעות הריר שלנו.

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

התנהגות נפוצה: אנחנו לגמרי טיפוסים של חורף! בחודשי הקיץ אנחנו נכנסים לתרדמת ולא מתקשרים בכלל עם העולם. אנחנו זללנים גדולים, כל עלה או ירק לא ישארו שלמים בסביבתנו. חשוב לדעת שאנחנו ממש לא אוהבים להתרחק מהבית ובגלל זה אנחנו סוחבים קונכיה קטנה על הגב שלנו כדי שתמיד נוכל לחזור הביתה כשמתחשק לנו.

© צילום מסך מטאמבלר

מה אוכלים חלזונות? הצטרפנו לטרנד וגם אנחנו טבעונים, עלים ירוקים זה המאכל האהוב עלינו אבל אתם תמיד יכולים לפנק אותנו ולתת לנו לאכול תערובת של מים וקמח בנוסף לעלים הטריים, ממש ארוחת מלכים!

אילו קשיים יש בגידול חלזונות? חלק מהאנשים לא רואים כמה חמודים אנחנו וקצת נגעלים מהריר שאנחנו משאירים, אבל הקושי הכי גדול הוא שאנחנו כל כך קטנים וכתוצאה מכך אתם יכולים למחוץ אותנו מבלי לשים לב ולכן צריך להיות מאוד זהירים לידנו.

© צילום מסך מטאמבלר

למה כדאי לגדל חלזונותאם אתם עסוקים בדרך כלל אז אנחנו ללא ספק חיית המחמד המושלמת בשבילכם! אנחנו לא דורשים המון צומת לב, אתם לא תצטרכו, לחסן אותנו, לאלף אותנו ולהוציא אותנו לטיול, בקיצור אנחנו מבטיחים שנסתפק רק בכמה עלים ירוקים מהגינה.

תגובות