"שעמום בחופש": בני נוער מבאר שבע ירו בחתולי הרחוב. צילום: gettyimages

"שעמום בחופש": בני נוער מבאר שבע ירו בחתולי הרחוב

בני 13 מבאר שבע ירו בחתולי רחוב עם רובה אוויר, והמשיכו להכות אותם לאחר מכן. "הם הסבירו שעשו את זה מתוך שעמום", אמרו במשטרה, שצפויה להגיש נגדם כתב אישום

שני נערים בני 13 עוכבו לחקירה הבוקר (יום ד') בחשד שרוצצו ראשים של גורי חתולים בבאר שבע. בחקירה אמרו שהתעללו בחיות מתוך שעמום.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אתמול נפתחה חקירה אחרי תלונה שהגישה תושבת באר שבע על התעללות קשה בגורי חתולים. "התקבלה תלונה על אירוע חמור מאוד ומזעזע של התעללות בחתולי רחוב", אמר רב פקד דורון אלוני, קצין אגף חקירות ומודיעין. נערה תיעדה את ההתעללות והעלתה לפייסבוק את התמונות הקשות.

© צילום מסך מפייסבוק

השניים עוכבו לחקירה על ידי מחלק הנוער והודו במעשים בחקירה, ובסופה שוחררו בתנאים מגבילים. "על פי גרסתם יש ברשותם רובה אוויר עם כדוריות מתכת. מתוך שעמום הם ירו על קרטונים. לאחר שהקרטונים החלו לשעמם אותם הם החלו לירות בחתולים", אמר אלוני. "לטענתם הם נסחפו בסיטואציה". האישה שהתלוננה על הנערים סיפרה כי השניים תקפו גם אותה עם רובה האוויר.

"לאחר הירי בחתולים הם המשיכו להכות אותם. הם הסבירו שהכול מתוך שעמום. אין הסבר אחר. מדובר במעשים מאוד קשים ומזעזעים. גם החוקרים הושפעו", הוסיף אלוני. "חוויית המעצר קשה מאוד עבור הנערים. הנערים יטופלו על ידי שירות מבחן לנוער", אמר אלוני. ההערכה היא שהמשטרה תגיש כתב אישום נגד השניים בגלל חומרת המעשים.

מהמשטרה נמסר כי מדובר באירוע חמור מאוד וכי מיד עם קבלת התלונה החלו בביצוע פעולות לאיתור החשודים והעברתם לחקירה. עוד נמסר כי המשטרה תנקוט אפס סובלנות כלפי אירועים כאלה ותביא למיצוי הדין עם המעורבים.

תגובות