הנבחר מכולם: זה החתול הכי יפה שיש. צילום: סרגי סטרודובצוב

הנבחר מכולם: זה החתול הכי יפה שיש

אתמול (ש') התקיימה תערוכת החתולים השנתית ה"חתוליאו". במסגרת התערוכה נבחר חתול אחד מיוחד שזכה בתואר "החתול הכי יפה"

מאות מבקרים הגיעו ביום שבת, לתערוכת "חתוליאו 2017"- בסימן 'הטבע הפראי' בו הוצגו לראווה כמה חתולים מיוחדים במיוחד ואף הוכרז על "החתול הכי יפה". האירוע התקיים באולם הכדורסל של תיכון "אליאס" בתל אביב, בחסות עמותת NICA עמותת בת של הארגון הבינלאומי TICA. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

כאמור, במסגרת התערוכה התקיימה תחרות בינלאומית על התואר הנחשק 'החתול הכי יפה'. שופטי התחרות הגיעו במיוחד מחו"ל ושוריינו שנה מראש בעבור התערוכה שהתקיימה בארץ. במקום הראשון זכה אלכס גורליק עם חתול מסוג קורניש רקס, במקום השני זכתה דרגנה פיטקוביץ שהגיעה במיוחד מסלובניה עם החתול 'Thai Cat' ואילו במקום השלישי הסתפקה ריקי כהן עם 'סטאראפ' חתול פרסי ביקולור.

הכי יפה שיש. הזוכה הגדול
הכי יפה שיש. הזוכה הגדול © סרגי סטרודובצוב

לדברי ויקטוריה סטרודובצב  יו"ר עמותת NICA: "חשוב לאמץ חתול גזעי מבית גידול חוקי, שמקפיד על כללי טיפול נאותים השומרים על בריאותם של החתולים כמו: חיסונים, עיקורים, מניעת בעיות גנטיות שעלולות להשפיע על בריאות החתול, מעניקים הרגלי התנהגות טובים לחתול והדרכה מקצועית למשפחות המאמצות. במקביל, אני רואה חשיבות רבה בקידום המודעות לחתולי הרחוב והענקת טיפול רפואי בצורה מבוקרת שמשמעותה, סירוס ועיקור חתולים לאורך כל השנה בכל הארץ, במטרה לשמור על בריאותם ולאפשר בקרה על ילודת גורים".

© סרגי סטרודובצב

שלושת החתולים שהגיעו למקומות הראשונים בתחרות, זכו בפרסים יוקרתיים: שירותים רובוטיים לחתולים Litter Robot, שובר בסך 1500 ₪ מתנת חברת SafetyNet ועשרה שקי חול מתגבש איכותי PREMIUM STEKO

 

תערוכת חתוליאו. צילום: אלכס נסטר
 

עוד קרה בתערוכה המיוחדת: ללא ספק היה מדובר באירוע שהרגיש כמו גן עדן לאוהבי החתולים באשר הם, זו השנה התשיעית של התערוכה ואין ספק שהשנה זה הרגיש בניחוח תערוכה בינלאומית לכל דבר. מי שנכח ורצה למצוא עוד טיפים בעבור גידול החתול הביתי, יכל לעשות זאת ולדבר עם המציגים וכן אנשי מקצוע שנכחו שם. אך בלטו במיוחד בעלי החתולים שהיו לבביים וענו בשמחה על כל השאלות שהנוכחים הציגו בפניהם.

השנה, כמחווה 'לטבע הפראי', הוצגו בתערוכה חתולי בית נדירים, המזכירים במראם החיצוני בלבד את חיות הבר ביניהם: חתול נמר בנגלי בעל חברבורות ועיניים ירוקות, לצד חתול זאב בעל פרווה שחורה ועיניים כתומות, חתול סומלי פוקס בעל מראה שועלי וחתול 'בומבי' שחור בעל מראה פנתרי ועוד.

הכי נמר!
הכי נמר! © אלכס נסטר
© אלכס נסטר
© צילום פרטי
תגובות