אמא'לה: החיות הכי מסוכנות בעולם. צילום מסך מהטאמבלר

אמא'לה: החיות הכי מסוכנות בעולם

לצד הכלב החמוד שפגשתם אתמול והחתול שילל אי שם ברחוב, מחכים להם בעלי חיים, שאיך נאמר בעדינות, קצת פחות נעים להיתקל בהם. במיוחד עבורכם, הכנו רשימה של בעלי חיים מסוכנים שלא ממש הייתם רוצים לפגוש, אבל רגע לפני שאתם קוראים אותה כדאי שתדאגו לכוס מלאה במים קרים

 מתי בפעם האחרונה חיכה לכם עכביש מתחת למיטה? אנחנו בטוחים שכולכם נתקלתם בסיטואציה הלא נעימה הזאת לפחות פעם אחת. אבל כדאי שתתעודדו, אתם ברי מזל שפגשתם עכביש ולא חיה אחרת שיכולה להיות הרבה יותר מסוכנת.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי: 

בלאק ממבה: לא רק מתקן בלונה פארק 

נכון שה״בלאק ממבה״ הוא המתקן הכי מפחיד בלונה פארק? אז עכשיו תכפילו את הפחד במיליון והנה לכם הממבה השחורה. הנחש שאורכו עשוי להגיע עד לארבעה וחצי מטרים הוא בעל אחד הרעלים החזקים ביותר ומסוגל להרוג בן אדם תוך שעות ספורות. בנוסף בניגוד למה שחשבנו עד היום על נחשים, הממבה יכולה להגיע למהירות מטורפת של כחמישה מטרים לשנייה! אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו לא היינו מסתבכים.

© צילום מסך מהטאמבלר

נמלים אוכלות אדם: סכנה קטלנית

נמלי הדרייבר נקראות גם נמלים אוכלות אדם ותאמינו לנו שהן קיבלו את השם המאיים הזה בצדק. הנמלים שבדרך כלל מתגוררות באפריקה הם יצורים חברותיים למדי ובדרך כלל יבואו בחבורות של מיליונים. אם אתם מהווים איום אפילו על אחת מהם הן לא יהססו לתקוף. כן, קראתם נכון, הן אוכלות בשר ואוהבות מאוד לנשוך באופן כואב וקטלני במיוחד.

© צילום מסך מהטאמבלר

הכי ארסית: מדוזה קובייתית

המדוזה הקובייתית היא אחד מבעלי החיים הארסיים ביותר בעולם ועקיצה אחת קטלנית שלה יכולה בקלות להביא למוות ודאי. לפחות למזלנו המדוזה הקובייתית נמצאת ברובה באיזור שבין האוקיינוס השקט לאוקיינוס ההודי. כמו שאומרים, רחוק מהעין רחוק מהלב.

© צילום מסך מהטאמבלר

קטלני יותר ממה שחשבתם: עכביש הבננות

 העכביש הנודד הברזיאלי נקרא גם עכביש הבננות וזאת בגלל החיבה שלו להתמקם באשכול בננות,אך אל תתנו לזה להטעות אתכם. הוא חי בעיקר בדרום ובמרכז אמריקה ונחשב לאחד הקטלניים בעולם, כאשר הוא מרגיש מאויים הוא לא יהסס לתקוף ולנשוך את מי שמהווה כלפיו איום מספר פעמים בנשיכות כואבות עם ארס רעיל ביותר שכמעט תמיד עלול לגרום למוות.

© צילום מסך מהיוטיוב

סכנת חיים: אבנון

האבנון כמובן קיבל את שמו בשל צורתו שמזכירה אבן ומאפשרת לו להסתות בקלות,אבל אל תטעו, דריכה עליו יכולה לשחרר את הארס הקטלני שנמצא בתוכו כשהוא חש בסכנה ולגרום למוות. כדאי שתזכרו בפעם הבאה שאתם הולכים לים להסתכל טוב טוב על כל אבן שאתם דורכים עליה.

© צילום מסך מהיוטיוב

מרהיבה ורעילה: צפרדע חץ ארסית

לא באמת  חשבתם שיכולנו לסיים את הרשימה בלי צפרדע, נכון? הצפרדע החץ ארסית חיה בעיקר ביערות הגשם ובעלת צבעים חזקים ומרהיבים, רק חבל שבמקום להראות לנו את היופי שבה, הצבעים דווקא נועדו כדי להזהיר אותנו ממנה. הרעל שעל גופה רעיל עד כדי כך שהוא יכול להרוג בן אדם תוך זמן קצר גם כשמדובר בכמות זעירה של רעל. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אך כשאנחנו נפגוש אותה אנחנו נסתפק בצפייה מרחוק. אחרי הכל, אפשר להסתפק בצפרדע אחת - פרוגי.

© צילום מסך מהטאמבלר

 

תגובות