חבר על ארבע: הכלבים המיוחדים שיעשו לכם חשק לאמץ. צילום מסך מהאינסטגרם

חבר על ארבע: הכלבים המיוחדים שיעשו לכם חשק לאמץ

ידוע שהכלבים הם חבריהם הטובים ביותר של בני האדם, אך לא כולנו יכולים או רוצים לאמץ לעצמנו חבר על ארבע. נאמנות, מתיקות וכמובן אינטליגנציה - אלו הם הכלבים שיעשו לכם חשק לצרף חבר חדש למשפחה

הם על ארבע, נאמנים, חכמים ובעיקר חמודים. בין אם יש לכם אוסף של חיות בבית ובין אם אין לכם בכלל, הרי לכם גזעי הכלבים שיגרמו לכם לרצות לאמץ חבר או שניים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

פשוט להתאהב בו - הפומרניאן

לא להתאהב בו מהרגע הראשון זו משימה כמעט בלתי אפשרית. הפומרניאן הוא ללא ספק אחד הגזעים החמודים ביותר שיצא לנו לראות, זאת בנוסף לנאמנות ולאינטליגנציה שלו. אנחנו כבר מזמן התאהבנו.

 

A post shared by Coco (@cocobelle24) on

תמיד ישראלי - הכלב הכנעני

הכלב הכנעני הוא כלב שמוצאו הוא מארץ ישראל, וכן הוא הכלב הלאומי שלנו. הוא נאמן למשפחתו והיותו טריטוריאלי הופך אותו לכלב שמירה מצוין. הוא כלב אינטליגנטי ובעל יכולת הישרדות גבוהה. בקיצור - כפי שאומרים, הוא משלנו.

חברו הטוב של האדם - לברדור רטיבר

אם גם אתם אוהבים לרכוש חברים לחיים, הכלבים יכולים לשמש כחברים תומכים ונאמנים. לברדור רטריבר, הידוע בהיותו כלב חברותי, ידידותי וקל לאילוף, יכול בין רגע אחד להפוך מחיית המחמד שלנו לחבר נאמן ואמיתי לכל דבר.

נאמן לכל אדם - רועה גרמני

ידוע שרוב הכלבים נאמנים לבעליהם כאחד הגזעים הנאמנים הבולטים ביותר הוא הרועה הגרמני. הרועה הגרמני ידוע בכך שיסכן את עצמו כדי לעזור לבעליו, ושיהיה אפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. מעניין אם ניפול אחורה הוא יתפוס אותנו.

פשוט לאכול אותו - בולונז 

כולנו מכירים בולונז' כרוטב לפסטה, אך מה שרובנו לא יודעים הוא שהוא גם גזע של כלב. הכלבים מגזע זה הם קטנים עד כדי כך שהם יכולים להיכנס לנו לתיק, וזאת בנוסף למתיקות וליופי שלהם. לא יודעים מה אתכם, אנחנו כבר רצים לאמץ אחד.

 

A post shared by Looky (@looky.bichon) on

איזהו חכם? בורדר קולי

אולי לא נצליח לשחק ששבש עם הכלב שלנו, אבל זה לא אומר שהוא לא יהיה חכם. אם אתם מתעניינים בכלבים עם אינטליגנציה גבוה, כנראה שתתלהבו מהבורדר קולי, שידוע ככלב אנרגטי ובעיקר חכם מאוד. מי יודע, אולי הוא יוכל לעזור לנו בעבודה או שתיים..

 

A post shared by Vanessa Pertile (@vanessa_pertile) on

אם הצלחתם להחזיק מעמד בפני כל הכלבים האלו אתם כנראה מוכשרים מאוד, כי אנחנו לא הצלחנו. גם אם לא תאמצו כלב, העיקר שכולנו נדע לשמור עליהם ולא לפגוע בהם. אחרי הכל, הם החברים הכי טובים שלנו.

תגובות