ספיידר דוג: הכלבים והחתולים שהתחפשו בפורים. צילום מסך מהאינסטגרם. pingojackrussell@

ספיידר דוג: הכלבים והחתולים שהתחפשו בפורים

חשבתם שרק אנחנו יכולים להתחפש לספיידרמן או לוונדר וומן? כדאי שתחשבו על כך שוב. לצד התחפושות הססגוניות והמיוחדות שראיתם היום, ישנם כלבים וחתולים, שהחליטו שבפורים הם רוצים להיות מישהו אחר. והתוצאה? חמודה ביותר

בעוד שסביר להניח שרובכם השארתם את חיית המחמד שלכם לבד בבית בזמן שחגגתם את פורים עם כל החברים, יש אנשים שלא שכחו בדרך את הכלב או החתול שלהם, ודאגו שגם לו תהיה תחפושת. הרי לכם החיות הכי חמודות בתחפושות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 כן כן, קפטן!

אם גם אתם מכורים לגיבורי על ומתחשק לכם להכין תחפושת לכלב שלכם, אנחנו ממליצים לכם ללכת על התחפושת הזו. פשוטה להכנה, מלאה בכוחות על וכמובן חמודה ביותר. יש טוב יותר מזה? 

 הכלב שאהב תות

אין אחד מאיתנו שלא הכיר בילדותו את הספר "האריה שאהב תות", אך כשמדובר בפורים המחזה משנה את המציאות ומלך החיות מתחפש בכלב. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל מבחינתנו גם לכלבים מגיע לקבל קצת תותים. התוצאה - חמודה והכי טעימה שיכולנו לבקש.

 ספיידר דוג

עם כל הכבוד לספיידרמן (ויש הרבה כבוד), כשמדובר בו אנחנו מעדיפים את הגרסה המשופרת שלו - ספיידר דוג. כלב שיודע לעוף, לטפס, להפנט את כל מי שרק מביט לכיוונו ולפזר עליו את הקסם הכלבי שלו - הכי חמוד בעולם!

חד חתול

החתול הזה מראה לנו שגם הוא יכול להיות מיוחד ונוצץ, כל עוד הוא רוצה בכך, או ליתר דיוק הבעלים שלו. עם תחפושת מיוחדת שהוכנה במיוחד עבורו וחד קרן שמקשט את ראשו, הוא הופך את פורים לחג הכי חמוד שיש.

חתול או אריה?

החתול הזה כנראה עדיין לא החליט מה הוא מעדיף - להיות חתול או אריה? אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל מבחינתנו בפורים הזה מותר לו להיות מלך החיות. תודו שהתוצאה שאתם רואים בתמונה שלפניכם מתוקה!

 

 

 

תגובות