למען חיות הים: הצמידים שיעזרו לכם לעצור את הזיהום. צילום מסך מהאינסטגרם

למען חיות הים: הצמידים שיעזרו לכם לעצור את הזיהום

כמו שאצלנו, בחיי היבשה, יש זיהום אוויר הפוגע בבריאותנו, גם בחיי הים ישנו זיהום הפוגע באיכות חייהן של החיות וגם בבריאותן. בדיוק בשביל זה, ייצרו צמידים מיוחדים שבאים להילחם בתופעה המדאיגה הזאת

זה לא חדש שהים יש זיהום רב שלעיתים אף אנחנו תורמים לו. אך לצערנו, לחיות הים אין אזור מגורים אחר, הן לא יכולות לברוח מהזיהום שבים. על כן, חברה בשם "4Ocean" חשבה על פתרון מקורי, שבעזרתו כל אדם ברחבי כדור הארץ יכול לתרום להפחתת זיהום האוויר.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

"4Ocean" הוא אתר אינטרנט שפועל למען הפחתת זיהום הים. האתר דואג לתפעל באופן יום יומי את עמוד האינסטגרם והפייסבוק שלו, בכדי להעניק מודעות לבעיה הקיימת. בנוסף, הוא נותן אופציה לכל אדם ברחבי העולם שמעוניין לעזור לים ולהפחית את זיהומו לתרום לכך באמצעות פעולה פשוטה. האתר מציג למכירה מוצרים שימושיים ובעיקר צמידים במחיר סביר, כאשר הרווחים שהוא משיג ממוצריו אינם הולכים לכיס הפנימי של בעלי האתר, אלא לטובת פרויקטים שיוזם האתר למען הפחתת זיהום הים לצד דאגה לחיות הים.

מעבר לפעולות הרבות למען הים שהאתר דואג להם, הוא אף מנחיל בקרב האוכלוסייה הצעירה יותר את המודעות לזיהום הים. "4Ocean" דואגים באופן עקבי לעדכן בפעולות שהם עושים בעזרת הרווחים מהמוצרים שלהם ובכך הם משרים תחושה טובה בקרב האנשים שתרמו למען הים. הם נותנים לאלו שעדיין לא תרמו רצון להשתדל ולתרום.

אין ספק שמטרת האתר טובה ומתחשבת, ובאה ממקום של דאגה לחיות הים. ככל שעוברים הימים, הזיהום רק גדל וחייהם של בעלי החיים בים נתון ליותר סכנה. נקווה שבזכות היוזמה המשמחת, נזכה לשמוע על פחות זיהום ועל יותר דאגה לחיות.

 

 
תגובות