סובלים ממזל רע? אל תדאגו, אתם ממש לא לבד. צילום: fotolia

סובלים ממזל רע? אל תדאגו, אתם ממש לא לבד

כמה פעמים קורה שאנחנו חושבים שאנחנו חסרי מזל בחיים? ולמה כל המזל הרע תוקף אותנו כל הזמן? האם עשינו משהו רע שמגיע לנו לקבל את כל הדברים הרעים? היי! חברים, אל תתבאסו, אתם לא לבד, מרפי לא מדלג על אף אחד

קרה לכם שלמדתם למבחן הרבה זמן והשקעתם כל כך הרבה מאמץ ואז קיבלתם ציון נמוך בעוד שהחבר מהכיתה לא למד בכלל וקיבל ציון יותר גבוה? אז נכון זה מבאס ומתסכל וכמובן שאנחנו חושבים ש"זה לא הוגן! למה רק לנו זה קורה?!" אתם לא לבד! לרובנו הדברים הללו קורים, אז לא להתייאש! הגיע הזמן להזדהות עם כולנו עם חמישה מקרים שקורים לכולם ומוכיחים לנו שאף אחד לא חסין מפני חוק מרפי.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לפספס את האוטובוס

כמה פעמים מיהרתם לאוטובוס ומסתבר שהוא כבר נסע? או שיצאתם בכוונה מוקדם מהבית כדי להספיק לאוטובוס ולהגיע לבית הספר בזמן והוא החליט שהוא פשוט לא מגיע ואתם כבר מריצים בראש את התירוץ שתספרו למורה. והתרחיש הכי "אהוב" עלינו - הגעתם בזמן לתחנה, אבל אף רכב לא עוצר לכם במעבר חצייה כדי שתוכלו לחצות את הכביש אל עבר תחנת האוטובוס ו... הנה שוב פעם פספספתם אותו. אל תשכחו שתחבורה ציבורית לרוב, לא מתפקדת לפי לוח הזמנים כמו שצריך, אך למרות התסכול והאכזבה, זו אינה סיבה להילחץ כיוון שזה מעבר ליכולת השליטה שלנו. ובסופו של דבר יש דברים הרבה יותר גרועים, בחיים.

© giphy

לא מצליחים להירדם בלילה

אחרי שכל היום היתם עייפים ונרדמתם בשיעור ספרות, הגיע בוך היום, סיימתם את כל המטלות שלכם וסוף סוף הגיע הזמן להיכנס לפיג'מה ולישון. ואז... ברגע שאתם מניחים את הראש על הכרית, אתם לא מצליחים להירדם! לפתע כל המחשבות קופצות לכם, אתם נזכרים בקראש, בריבים ישנים, במטלות שיש לכם לעזות במהלך השבוע, במבחן בתנ"ך שלא הספקתם ללמוד אליו ועוד כל מיני מחשבות הזויות כמו "למה יש לבני אדם גבות?". ואם זה לא מספיק, פתאום מתגנבים הרעב והצמא. השעה כבר מאוחרת והדבר היחידי שאתם חושבים עליו זה איזה טעם גלידה להביא למיטה. עצה שלנו: נסו לספור כבשים.

© giphy

מבחנים ושיעורים

מי לא מכיר את היום הזה שפשוט אין כח להכין שיעורים. גם ככה אתם תמיד שוקדים ומכינים את הל בצורה מושלמת ואז המורים אפילו לא טורחים לבדוק, ואז בפעם היחידה שאתם לא עושים (כי פשוט נסחפתם בצפיית בינג' בנטפליקס או ששכחתם) ודווקא אז המורה מחליט לעבור תלמיד תלמיד ולבדוק. עכשיו, לכו תסבירו למורה שזו מעידה חד פעמית וזו בכלל אשמתו של מרפי.  

המנוי אינו זמין

איך הסמארטפון שלנו יודע לעשות בעיות דווקא כשאנחנו הכי צריכים אותו. התזמון הכי גרוע הוא בזמן שיחה חשובה עם החברים, כאשר ההורים שלנו מחכים לתשובה מתי נחזור לבית או באמצע ריב ואנחנו מנסים להוכיח את הטענה ולהראות את הצד שלנו ולהביע את דעתנו ואז הגרוע מכל קורה "נופלת פצצה" והסמארטפון שלנו מחליט שלא בא לו לתפקד יותר והוא יוצא לשביתה. מר נייד נכבד, אנא, רחם עלינו! אל תעשה לנו פאדיחות. אם כבר אתה רוצה לצאת לשביתה, לפחות תודיע מראש. 

c2509da12e601
@giphy

שניים רבים והשלישי באמצע

איזו הרגשה לא נעימה זו כששני חברים טובים שלך נמצאים בריב ומחליטים לא לדבר יותר. בתור חבר, התפקיד שלך הוא לעזור לחבר, לתת עצות וכמובן לתמוך בחבר. אבל מה התפקיד שלנו כששני חברים טובים רבים בינהם? באיזה צד אנחנו אמורים לבחור? מה אנחנו אמורים להגיד? איך אנחנו צריכים להתנהג? בחיים אבל בחיים אל תבחרו צד. גם אם אתם חושבים שאחד מהחברים טועה. קחו אוויר, כנסו למצב שוויץ (הם תמיד ניטרלים) וחכו שהסערה תעבור. 

אבל, היי! תמיד כשאתם מרגישים חסרי מזל, זכרו שהיה יכול להיות גרוע יותר. כמו לשבת על מסטיק בדיוק כשהחלטתם ללבוש את הג'ינס החדש והמושלם שקניתם...



תגובות