מזעזע: נער רצח חתול בעזרת בקבוק זכוכית .

מזעזע: נער רצח חתול בעזרת בקבוק זכוכית

בסרטון שרץ בכל הרשתות החברתיות נראה נער מנתניה, ככל הנראה בצחוק, רוצח חתול בעזרת בקבוק זכוכית. בינתיים, התגובות זועמות ועמותת "תנו לחיות לחיות" אף הגישה תלונה במשטרה

קשה לצפייה: בכל הרשתות החברתיות רץ סרטון קשה לצפייה בו רואים נער עם תיק בית ספר, לוקח שני בקבוקי זכוכית משליך אותם אל עבר החתולים. חתול אחד הספיק לברוח, אך את החתול השני הנער היכה בחוזקה בראשו בעזרת הבקבוק. בסוף הסרטון שומעים גם נער נוסף אומר בציניות את המילים "וואי מסכנה". 

עוד במדור החדשות של פרוגי:

ניתן גם לראות בבירור שהרצח נעשה ללא חרטה או מחשבה אלא בתור "משחק" בשביל שני הנערים. לפי הבקבוקים בהם משתמשים הנערים, יכול להיות כי הם היו בהשפעת אלכוהול בזמן המקרה, ורק אתמול התראיין אצלנו באולפן מנהל ניידת עלם בנושא. 

 הסרטון קשה לצפייה! 

הסרטון עלה אתמול (ג') לעמוד הפייסבוק של "תנו לחיות לחיות" ביחד עם הכיתוב הבא: "השנאה שיש שמחנכים אליה במילים - כך היא נראית במעשים. למשרדי עמותת "תנו לחיות לחיות" הגיע דיווח על נער שהרג חתול כשהוא זורק ישירות על ראשו, בקבוק שמנפץ והורג את החתול במקום. הנער תיעד את מעשיו בסירטון. בידינו פרטי הנער והגשנו תלונה דחופה למשטרה לפתוח בחקירה". 

בתוך שעות ספורות הפוסט גרר מאות לייקים, שיתופים, ותגובות מאנשים רבים שהזדעזעו מהמקרה. חלק קראו להכניס את הנער לכלא, התלוננו על החינוך של ההורים, אבל הייתה גם יוזמה יצירתית אחת לעונש לנער: לתת לנער להתנדב בעמותה במשך שנה, כך להכיר יותר את בעלי החיים, לפתח חמלה אליהם ולא לעשות מקרים כאלו שוב. 

תגובות