נער בן 16 - קטן מידי בשביל לקנות כפית?! . וילן והכפית. צילום: manchestereveningnews.co.uk

נער בן 16 - קטן מידי בשביל לקנות כפית?!

נער בן 16 בסך הכל רצה לקנות כפית אך קופת השירות לא הסכימה לקבל את התשלום. כשניגש למוכר לקבל עזרה נאמר לו שעליו להיות בן 18: "זה היה מביך מספיק לקנות כפיות, אבל לקבל סירוב היה אפילו יותר גרוע"

ליאם וילן, נער בן 16 מבריטניה רצה לקנות כפית בסניף הקרוב לביתו של רשת מרכולים בבריטניה. אולי זאת נשמעת משימה די מוזרה, אבל עם זאת מאוד פשוטה. כאשר הוא ניגש לקופת השירות העצמי כדי לשלם בעבור הכפית, המכונה סירבה לקבל את התשלום, כך פורסם באתר חדשות בריטי

הנער ההמום פנה למוכר ולאחר שאמר לו את גילו, והראה את רשיון האופנוע שלו, אמר לו המוכר שעליו להיות בן 18 לפחות על מנת לרכוש את הכפית. 

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

"זה היה מביך מספיק לקנות כפיות, אבל לקבל סירוב היה אפילו יותר גרוע. בסופר לא היו יותר מידי אנשים ורוב האנשים היו עסוקים, אך עדיין התביישתי מאוד", אמר הנער הנבוך. 

גם אמו של וילן תיארה את המקרה, ואת הסיבה שבגללה שלחה את בנה לקנות את הכפית: "ביקשתי מליאם ללכת ולקנות כמה כפיות משום שהוא ואחיו איבדו כמה. כשהוא אמר שהם לא ייתנו לו שירות כי הוא לא בן 18, פשוט לא האמנתי לזה. כמה טיפשי, בגלל שהוא 16 לא נתנו לו לקנות כפית בסף הכל".

דובר הרשת אמר: "אנחנו כוללים שורת הוכחות גיל בקופות בשירות העצמי שלנו עבור פריטים מסוימים. במקרה הזה, זה לא היה לעניין ואנו מתנצלים בפני הלקוח על אי הנוחות שנגרמה".

תגובות