בני נוער לקחו הפוגה מהדרום: נסעו ליום כיף במרכז. צילום: ערן שטאל

בני נוער לקחו הפוגה מהדרום: נסעו ליום כיף במרכז

לברוח לקצת שקט, עד כמה שאפשר. קבוצה של 35 בני נוער מאשקלון וקריית מלאכי נסעו לבת ים, כדי להתאוורר מהשהות הממושכת במקלטים בערי הדרום ונהנו מיום כיף באחד החופים. היום כלל בין השאר שיעורי גלישת גלים, כדורעף חופים וכדורגל

הפסקת אש בין ישראל לחמאס, זה כמו כלב וחתול שמשחקים ביניהם בתופסת, כאשר אחד מהם תמיד מנסה לא לוותר, עד שהוא מקבל איזו אחת. כך או כך, המצב לא פשוט וקל לתושבי הדרום בפרט ולשאר תושבי הארץ בכלל. ביום חמישי האחרון התארחה קבוצה של כ-35 בני נוער מאשקלון וקריית מלאכי בעיר בת ים, כדי להתאוורר מהשהות הממושכת במקלטים בערי הדרום ונהנו מיום כיף בחוף הריביירה, שארגנה מחלקת הנוער בעיריית בת-ים בשיתוף המיזם החברתי "הגל שלי".

יום הכיף כלל בין השאר שיעורי גלישת גלים, כדורעף חופים, כדורגל ואירוח בתערוכת גלריית הריביירה של האוצר שי פרדו. למשך כמה שעות זכו בני הנוער לספוג מעט מהחופש הגדול שנגזל מהם, לבלות בחוף הים לצלילי מוזיקה נעימה וללא אזעקות, ולחוות אירוח מחבק ומחמם של המארגנים, ביניהם ראש העיר בפועל, יוסי בכר, שהגיע בעצמו לחלק ארטיקים ולברך את הצעירים.

© ערן שטאל
© ערן שטאל

עוד במדור החדשות של פרוגי:

גם השבוע יגיעו לבת ים בני נוער נוספים מיישובי הדרום, הפעם מאופקים, ליום כיף בחופי בת ים, אשר ימומן כולו על ידי העירייה, החל מהסעה מאורגנת ועד לארוחת צהריים מפנקת בחוף. במקביל יגיעו מאות משפחות מהדרום לבילוי בקאנטרי העירוני.

© ערן שטאל
© ערן שטאל
© ערן שטאל
© ערן שטאל
© ערן שטאל

כזכור, רק בשבוע שעבר דיווחנו לכם על כך שנפתחה עצומה ברשת, הדורשת להאריך את החופש הגדול, בעקבות המצב הביטחוני, בטענה שתלמידי ישראל הצעירים לא באמת חוו ומימשו את מה שנקרא "החופש הגדול". מבצע "צוק איתן" מתרחש כבר 20 ימים ולמעשה מהווה פגיעה משמעותית באורח החיים הרגיל של בני הנוער בישראל, גם אם לא מדובר באזעקות ורקטות, מדובר בפחד ובחששות. "קבעתי הרבה דברים אבל ההורים מפחדים וכתוצאה מכך אני לא יוצאת מהבית" סיפרה לנו טליה מתל אביב.

אם כבר עסקנו בגלישת גלים ובני נוער, קצת לפני תחילת החופש הגדול, עמותת "זיו נעורים", שהוקמה על ידי יוצאי שייטת כדי למנוע נשירה של בני נוער ממערכת החינוך, סיכמה את השנה ביום כיף ולמידה. התלוונו לחניכים באירוע השנתי של העמותה, כדי לראות מה השינוי שהם עברו בעקבות המפגשים. כך זה נראה:

סיכום השנה.
 
תגובות