עוצרים את ביזיון הטסטים: סיקור ההפגנה המרכזית.

עוצרים את ביזיון הטסטים: סיקור ההפגנה המרכזית

הפגנות רבות התקיימו במקביל ברחבי הארץ במטרה לשים סוף למצוקת הטסטים. היינו בהפגנה הגדולה ובררנו מה בני הנוער מציעים לעשות ומה יש לחברי הכנסת להציע? סיקור מיוחד מההפגנה המרכזית בגן הוורדים בירושלים

 

מחאת הטסטים מגיעה לשיאה: ביום חמישי האחרון התקיימה מחאה ארצית הכוללת גל הפגנות בעשרות מוקדים ברחבי הארץ, כאשר ההפגנה המרכזית התקיימה בגן הורדים שבירושלים, מול כנסת ישראל. מטרת המחאה היא להבהיר לכנסת, לממשלה, למשרד התחבורה ולגורמים נוספים, שלבני הנוער נמאס מהמצב הבזוי של הטסטים במדינת ישראל. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

כזכור, מחאת הטסטים החלה לתפוס תאוצה לפני מספר חודשים בקמפיין של מועצת התלמידים והנוער הארצית. כיום בישראל יש 133 בוחני נהיגה על כ-100,000 תלמידי נהיגה. המצב הזה גורם למחסור חמור בטסטים שגורמים לרווחים עצומים בין טסט לטסט שמגיעים לכדי שלושה חודשים ואף יותר. 

מועצת הנוער לא עמדה באדישות אל מול המצב הזה והחליטה להציבלפני כמה חודשים בפני הכנסת דד ליין לטיפול בבעיה. "אם העניין לא ייפתר עד הראשון בינואר אנחנו נשקול את הצעדים הבאים ואני מתחייב שהצעדים האלו לא יעברו בשתיקה. נמאס לנו מהסיפור הזה שבני נוער לא יכולים ללכת לטסט" אמר יו"ר מועצת התלמידים. 

שבועיים לאחר הראשון בינואר, דבר לא השתנה ועל כך מחו מאות בני נוער ברחבי הארץ. "השנה היא שנת 2016. השנה אנחנו פותרים את המשבר החמור הזה!" נמסר ממועצת הנוער. "עוצרים את ביזיון הטסטים - לוקחים את ההגה לידיים!"

תגובות