ינואר כאן ובגדול: סיכום העברות שבועי בכדורגל הישראלי. צילום: מור שאולי

ינואר כאן ובגדול: סיכום העברות שבועי בכדורגל הישראלי

חודש ינואר הוכתר כחודש החם של ההעברות, והשבוע אכן היה עמוס בהעברות בליגת העל הישראלית בכדורגל. זה הזמן לסכם את כך ההעברות והשמועות הגדולות של השבוע החולף

הנה עבר לו השבוע הראשון בחודש ינואר ואפשר כבר לראות הרבה קבוצות פעילות בליגה, רענון סגל, החתמת שחקנים ומאמנים חדשים, כל המהלכים האלו בעיקר מראים שהקבוצות רוצות להילחם עד סוף העונה. אנחנו מקווים שאכן יהיו עוד מספר הפתעות בהמשך העונה. 

בפינת ההעברות

ראדה פריצה

החלוץ השוודי הותיק שזכה בשלשה אליפויות וגביע יחד עם מכבי תל אביב, סיכם במכבי פתח תקווה לחצי עונה. למרות שהעסקה עדיין לא נחתמה העניינים נראים כבר סגורים ואם לא יהיו בעיות של הרגע האחרון, החלוץ המצטיין יחזור לליגה שלנו.

© אורן אהרוני

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

עוז ראלי

המגן הימני חתם בפתיחת העונה במכבי תל אביב לא זכה לדקות משחק רבות והושאל לעירוני ק"ש עד לתום העונה. הקבוצה של סלאח חסרמה ידועה ביכולת שלה לקדם שחקנים במצבו של ראלי ולהחזיר אותם לכושר משחק כמו שראינו מספר פעמים בעבר. כבר במשחק הליגה האחרון ראלי פתח בהרכב של הצפוניים.

© האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אביחי ידין

אולי ההחתמה המעניינת ביותר השבוע. אחד הסמלים הגדולים מעונת הדאבל של הפועל תל אביב, חזר למתחם חודורוב לאחר שעזב אותו בטונים צורמים. הקשר פתח בהרכב בניצחון הפועל על בני יהודה אך לא הציג רמה גבוה בגלל כושר משחק לא טוב.

© מור שאולי

גיא אסולין

"ילד הפלא" של הכדורגל הישראלי ששיחק בברצלונה, מנצ'סטר סיטי ומאיורקה מגיע לליגה שלנו לאחר שלעולם לא שיחק בה. איך הוא ישחק? האם הוא יהיה כוכב ויוביל את הפועל למעלה? את זה מאוד קשה להגיד בשלב הזה בעיקר שהוא לא שיחק בערך עונה וחצי. ימים יגידו.

© אלי אלגרט

איציק כהן

מלך השערים של בית"ר ירושלים בעונה שעברה עבר מהצהוב שחור הביתר"י לצהוב שחור של מכבי נתניה. כהן מגיע למכבי נתניה במטרה להרים אותה מהתחתית ולהשאיר את הקבוצה בליגת העל.

© אוהד צויגרנברג

בפינת השמועות

הפועל רעננה ומכבי נתניה נלחמות על שירותיו של שחר הירש חלוץ מכבי חיפה. חיפה הודיעה שהיא מוכנה להשאיל את החלוץ עד תום העונה ושתי הקבוצות נלחמות על השחקן הצעיר.

שמו של וובה בראון נקשר עם הפועל באר שבע,המוליכה תנסה להגיע לסיכום עם איזי שירצקי ועם הקשר מהצפון בכדי לחזק את הסגל להמשך העונה. במכבי חיפה והפועל כפ"ס מתוכנן טרייד שבמהלכו איילמשומר,הקשר הותיק יעבור למועדון שעלה ליגה העונה ובכיוון השני יעבור המגן הימני של כפר סבא טל בנש.

דובב גבאי בקרוב בחיפה?
דובב גבאי בקרוב בחיפה? © אורן אהרוני

הפועל חיפה תנסה להחתים את דובב גבאי מבית"ר ירושלים. החלוץ שכבש העונה רק 2 שערים במדי הירושלמים לא עומד בצפיות וצפוי להשתחרר. מהצד השני בית"ר ירושלים מעוניינת באקס, חנן ממן שלא מרוצה ממעמדו בהפועל חיפה. בשלב הזה הסיכויים שהעסקה תצא לפועל קלושים אבל היי, מי לא אוהב ששחקנים חוזרים למועדונים בהם הצליחו?

תגובות