נשף חנוכה של תלמידי תיכון הסתיים בהרעלת אלכוהול. צילום: shutterstock

נשף חנוכה של תלמידי תיכון הסתיים בהרעלת אלכוהול

נערה בת 15 הובאה לבית החולים ברזילי כשהיא סובלת מהרעלת אלכוהול שככל הנראה צרכה במסיבה שהייתה במתחם אירועים בשדרות, ביוזמת התלמידים. עדת ראייה: "זה היה מפחיד, היא נפלה ולא זזה"

בת 15 פונתה הלילה (ה') לבית חולים ברזילי באשקלון אחרי שהיא שתתה אלכוהול במסיבת בני נוער שנערכה במתחם אירועים בשדרות. הבוקר חל שיפור במצבה, ובעל המקום עוכב לחקירה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אתמול תלמידי כיתות י'-י"ב ערכו נשף חנוכה במתחם הצמוד לאולם אירועים בשדרות. לאחר הנשף עצמו, המשיכו כמה מהתלמידים להמשך "אפטר פארטי". הנערים שילמו 40 שקל לכניסה כיוזמה פרטית שלהם. בשעה אחת לפנות בוקר הוזעק למקום אמבולנס אחרי שהנערה התמוטטה, והתברר כי היא סובלת מהרעלת אלכוהול - שלמעשה נובעת משתייה מוגזמת של אלכוהול. אמבולנס של מד"א פינה אותה לבית החולים בעיר, ומצבה השתפר והכרתה שבה אליה.

© shutterstock

"היא תלמידה מכיתה י' ששתתה הרבה. היה המון אלכוהול שהחבר'ה הביאו מהבית", אמרה ל-ynet תלמידה שהשתתפה במסיבה. "עשינו נשף חנוכה באולם הגדול ואחר כך 'אפטר פארטי' באולם הקטן. נשארנו כמה עשרות תלמידים. ההורים והמורים ידעו על המסיבה, אבל אנחנו התארגנו עצמאית. התלמידה התמוטטה פתאום. אחד התלמידים שהיה גם מתנדב במד"א טיפל בה ותלמידה אחרת הזמינה אמבולנס. זה היה מראה ממש קשה. היא פשוט התעלפה ולא זזה. ממש חששתי לחייה".

במשטרה עיכבו לחקירה את בעל המקום ובהמשך ייקבע לו שימוע. הנערה תידרש לתת עדות, וזו תיגבה ממנה היום או בימים הקרובים. במשטרה מנסים לברר אם בעל המקום מכר אלכוהול לקטינים שחגגו במקום או שהם הביאו את המשקאות מהבית.

תגובות