אשקלון: נער בן 17 חשוד בשוד באיומי סכין. צילום: shutterstock

אשקלון: נער בן 17 חשוד בשוד באיומי סכין

אתמול (ש') בבוקר שדד צעיר בן 17 את המוכרנית בתחנת הדלק באיומי סכין ונטל סיגריות וכסף בסכום מאות שקלים. שעות ספורות לאחר מכן הוא נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה במשטרה. אמש מעצרו הוארך בבית המשפט.

אתמול (ש') בבוקר הבחינו שוטרים בצעיר, קטין כבן 17, העונה לתיאור של החשוד באירוע שוד שארע במהלך אותו הלילה ושאחריו נערכו סריקות. לפי החשד, אותו נער  שדד את המוכרת בחנות הנוחות שבתחנת דלק באיומי סכין וגנג סיגריות וכסף בסכום של מאות שקלים. שעות ספורות לאחר מכן הוא נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה במשטרה. אמש מעצרו הוארך בבית המשפט.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הצעיר הועבר לחקירה במשטרה שם הכחיש את מעורבותו במעשה. לאחר חיפוש שנערך בביתו אותרו ראיות הקושרות אותו למקרה, ואז שינה החשוד את גרסתו וקשר עצמו לחשדות המיוחסים לו. אמש, בצאת השבת, הובא הצעיר בפני בית המשפט ומעצרו הוארך בשלושה ימים, עד יום שני הקרוב.

ביום שבת לפנות בוקר התקבל דיווח על אירוע שוד בתחנת הדלק שבשכונת נווה דקלים באשקלון. חשוד רעול פנים נכנס אל החנות במקום ואיומים סכין נטל סיגריות וסכום כסף של מאות שקלים, ואז נמלט מהמקום במהרה. כוחות משטרה שהגיעו למקום יחד עם אנשי המעבדה לזיהוי פלילי, החלו בחקירת המקרה וניסיונות לאיתור ממצאי זיהוי פילילי (פורנזיים - א.כ) שיביאו לחשיפת זהותו של השודד. במקביל החלו הסריקות אחריו.

בהמשך לפעילות הסריקות שערכו שוטרי ובלשי תחנת המשטרה בעיר, הבחינו אלו בצעיר העונה לתיאורו של החשוד במעשה ועיכבו אותו לחקירה, שכאמור שם הכחיש בתחילה כל קשר למקרה. כאמור, מעצרו של החשוד הוארך בצאת השבת בבית המשפט באשקלון ב-3 ימים לטובת המשך החקירה.

תגובות