אז מה היה השבוע? זינוק במתמטיקה וירי לאילת. צילום: דוברות מד"א

אז מה היה השבוע? זינוק במתמטיקה וירי לאילת

אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע בשביל שתישארו הכי מעודכנים. אל תפספסו!

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים בדברים אחרים? בדיוק בשביל זה אנחנו שוב כאן עם העדכונים שאסור לכם להחמיץ.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ככה נעשה למורה: אושפז לשבוע בעקבות הערה לתלמיד

השבוע נפתח במקרה אלים ומצער בתיכון בצפון הארץ, שבו מורה העיר לתלמיד שהפר את נהלי ההתנהגות במהלך מתכונת. בעקבות כך, המורה נאלץ לספוג אגרוף בפניו וסיים בחדר הניתוח עם לסת שבורה. התלמיד לא שב ללימודים לאחר המקרה ונאשם בגרימת חבלה חמורה.

© shutterstock

האם בר רפאלי תעמוד למשפט?

החקירה נגד דוגמנית העל, בר רפאלי, החלה כבר בדצמבר 2015, כשהיא נחדשה לראשונה בהעלמת הכנסות בסך עשרות מילוני שקלים. בר ואמה הספיקו להיחקר שעות ארוכות במשך שש פעמים, כשבכל פעם מחדש הן בחרו להכחיש את כל החשדות שמופנות לעברן. השבוע פורסם כי רשות המסים קרובה לסיים את החקירה של הטופ מודל, כאשר ההחלטה הסופית אם להעמיד את השתיים לדין תתקבל על ידי הפרקליטות.

זינוק של 30% בניגשים לבגרות ב-5 יחידות במתמטיקה

שנה וחצי לאחר ששר החינוך, נפתלי בנט, פתח בתכנית שמטרתה להגדיל את מספר התלמידים הניגשים לחמש יחידות במתמטיקה, פרסם משרד החינוך נתונים משמחים, שלפיהם 16,444 תלמידי שכבת י"ב לומדים חמש יחידות מתמטיקה - גידול של כ- 4,000 תלמידים לעומת אשתקד. עוד פורסם כי בשנתיים האחרונות נפתחו כ-160 מגמות חדשות לחמש יחידות מתמטיקה כדי להגביר את לימודי המתמטיקה גם בבתי ספר בפריפריה, שבהם לא הייתה אפשרות להרחיב את המקצוע.

© צילום מסך

ירי רקטות לאילת

לאחר שנתיים שבהן לא נורו רקטות לכיוון אילת, השבוע נשבר השקט, כשאילת שוב פגשה את הרקטות. הפעם, מדובר בארבע רקטות ששוגרו לעברה מחצי האי סיני, כאשר שלוש מהן יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל ואחת התפוצצה בשטח פתוח. הארגון הסלפי, "אנסאר בית אל-מקדס" המזוהה עם דאע"ש נטל אחריות על הירי.

פיגוע בפתח תקווה: ירי ודקירות בסמוך לשוק

השבוע אינתיפאדת היחידים חזרה לפתח תקווה, כאשר מפגע בודד בן 18 מאזור שכם, סאדק נאסר אבו מאזן, פתח בירי לעבר אנשים ומשם המשיך בירי לכיוון אוטובוס של חברת אפיקים, שהיה בדרכו לתחנה המרכזית בפתח תקווה. לאחר זמן קצר, המחבל דקר אדם נוסף באמצעות מברג עד שלבסוף נתפס על ידי אזרחים ונוטרל בידי השוטרים. שישה בני אדם נפצעו מהפיגוע, מצבם קל.

© דוברות מד"א

 

תגובות