אמ;לק: נער בן 15 תבע את אמו. צילום: shutterstock

אמ;לק: נער בן 15 תבע את אמו

אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע בשביל שתישארו הכי מעודכנים. אל תפספסו!

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים בדברים אחרים? בדיוק בשביל זה אנחנו שוב כאן עם העדכונים שאסור לכם להחמיץ.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

תערוכה נגד ישראל במטה האו"ם

ארגון בשם "מועדון המדינות הערביות" ערך תערוכה בבניין המטה של האו"ם, אשר את הציורים בה ציירו אמניות שונות. למעשה, הבעיה טמונה בעובדה שהציורים מעבירים מסר נגד ישראל. בציורים שנתלו בתערוכה ניתן לראות  את חיילי צה"ל יורים באזרחים וילדה פלשתינית תחת הפצצת מטוסים. הציורים הוסרו בעקבות דרישת ישראל.

תביעה טכנולוגית

נער ספרדי בן 15 תבע את אמו, כיוון שהיא החרימה לו את הטלפון הנייד כדי שיוכל להתרכז בלימודים. השופט פסק לטובת האם וקבע כי היא עשתה את הדבר הנכון, מאחר שתפקיד ההורים הוא להיות אחראיים על חינוך הילדים ללא שימוש מעשים קיצוניים, וכך פעלה האם.

© shutterstock

חשש לטביעה של 240 מהגרים מלוב

ביום חמישי האחרון, הודיע ארגון סיוע ספרדי על חשש לחייהם של 240 מהגרים שכנראה טבעו בים התיכון, קרוב לחופי לוב. המהגרים עשו את דרכם לאיטליה, ומשערים כי הסירות שלהם התהפכו והם טבעו למוות. חשוב לציין כי בשנה שעברה טבעו כ-5,000 מהגרים בים התיכון.

אדם חופשי: מובארק שב לביתו לאחר 6 שנים

נשיא מצרים לשעבר, חוסני מובארק, שוחרר לביתו היוקרתי בקהיר לאחר שהוחזק בבית חולים צבאי מאז שהופל באירועי ה"אביב הערבי" בשנת 2011. בית המשפט העליון במרים זיכה את מובארק ממעורבות בהרג מפגינים במהלך המחאות נגד שלטונו.  

© צילום מסך מיוטיוב

תחרות נושאת פרסים: כרזות בעד השתמטות מצה"ל 

בבית הספר החרדי, "בנות יעקב", נערכה תחרות נושאת פרסים שכדי לזכות בה נדרשו התלמידות להכין שלטי מחאה שמעודדים השתמטות משירות בצה"ל. בעקבות התחרות, חבר הכנסת, עודד פורר ממפלגת ישראל ביתנו, דרש משר החינוך, נפתלי בנט, לפעול באופן מיידי נגד המוסד.

תגובות