בן 15: "דחפו אותי אל תוך הכיתה וזרקו עליי כיסאות" . צילום: shutterstock

בן 15: "דחפו אותי אל תוך הכיתה וזרקו עליי כיסאות"

נער בן 15 פנה לגולשי askpeople ושיתף אותם בחוויה לא נעימה שעבר בבית הספר, שבה כעשרה ילדים דחפו אותו לתוך כיתה סגורה והרביצו לו ללא כל סיבה. הוא מתוסכל מהמצב ולא יודע איך לפעול. מה עושים במצב כזה?

חושבים שבימינו מפחיד ללכת ברחוב לבד בלילה? אתם צודקים, אבל מסתבר שגם במסדרונות בית הספר מחכות הפתעות בכל פינה. המקרה שמתאר הנער בן ה-15 מטבריה שפנה לגולשים הוא כמובן רק דוגמה לאירועים שמתרחשים בכל עת בשטח בית הספר.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

נער בן 15 שנאלץ להתמודד עם יחס אלים מצד חבריו לספסל הלימודים, פנה לגולשי אתר askpeople ושיתף אותם בכך. הוא מספר שוויכוח שפרץ בינו לבין ילד אחר מבית הספר שגדול ממנו בשנה, הוביל למקרה, שבו כעשרה ילדים דחפו אותו לאחת הכיתות במהלך יום הלימודים, והרביצו לו, ירקו עליו וזרקו עליו כיסאות. בנוסף, הוא מציין כי למרות שאותו נער איים עליו ועל משפחתו בדקירה, המנהל אינו מאמין לו ולא מטפל במקרה. כל אלה גרמו לנער המבולבל לפנות לגולשים ולשאול אותם: "מה לעשות?"

© צילום מסך

כמובן שגם במקרה הזה הגולשים תמכו בנער וניסו לעזור לו: "כדאי לך לערב את ההורים, תסביר להם את המקרה. הם יבינו אותך ויתחילו לפעול", הציעה אחת הגולשות. "אני מציעה שפשוט תתרחק מאותם ילדים ותמיד תשתף את מי שתומך בך", כתבה גולשת אחרת.

© צילום מסך

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם להיות ערניים לסביבה שלכם ולא תת יד למקרים כאלה.

תגובות