אמ;לק: יותר מ-100 תלמידים נתקעו ללא מים. צילום: שנהב דעבול

אמ;לק: יותר מ-100 תלמידים נתקעו ללא מים

אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע בשביל שתישארו הכי מעודכנים. אל תפספסו!

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים בדברים אחרים? בדיוק בשביל זה אנחנו שוב כאן עם העדכונים שאסור לכם להחמיץ.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

למשך 15 השנים הקרובות: הקרקר החדש בצה"ל

 כל מי שהיה חייל בצה"ל בטוח מכיר היטב את הקרקר הדק והיבש, שהיווה תחליף פחמימתי ללחם במנות הקרב. אך אלה מכם שעדיין לא עלו על מדים יפגשו בזמן השירות שלהם קרקרים חדשים מתצורת אמריקאית. מה מיוחד בהם? הם תקפים למשך 15 שנים וזאת בניגוד לקרקרים הישנים שהיו עמידים למשך שלוש שנים בלבד. ומה לגבי הטעם שלהם? הוא מתקתק והם אף עבים ביחס לקרקרים הישנים, וארוזים במכל פח עם אריזת פלסטיק פנימית נוספת המתקפלת כדי למנוע את שבירתם.

האיום החדש של חמאס: התנקשות בראשי מערכת הביטחון

  בעקבות החיסול של בכיר ארגון החמאס, מאזן פוקהא בשבוע שעבר, הארגון החליט לא לשתוק. השבוע פרסם כלי תקשורת המזוהה איתו סרטון ובו איים להתנקש בראשי מערכת הביטחון. בין השמות שהוזכרו בסרטון וסומנו כיעדים אפשריים ניתן למצוא את הרמטכ"ל רב- אלוף גדי איזנקוט, ראש השב"כ נדב ארגמן, ראש המוסד יוסי כהן, שר הביטחון אביגדור ליברמן, השר לביטחון הפנים גלעד ארדן ועוד בכירים רבים אחרים.

יותר מ-100 תלמידים נתקעו ללא מים בהרי אילת

ביום שלישי האחרון דווח כי קבוצה של 70 תלמידים מבית הספר לאומנויות בירושלים נתקעה ללא מים במעלה הבולבוסים, אזור מעלה הגשרון, כשיום לאחר מכן דווח על 40 תלמידי תיכון בחדרה שנתקעו ללא מים באזור נחל רודד. בשני המקרים הופעלה יחידת החילוץ המשטרתית אילת- אילות, שסיפקה מים לתלמידים וחילצה אותם בבטחה מהשטח. אבל לצערנו לא מדובר באירועים חד פעמיים, שכן לפני שבועיים אירע מקרה דומה לקבוצה של 100 תלמידי תיכון. 

טיול שנתי
טיול שנתי © שנהב דעבול

 המשבר בתאגיד הסתיים - הפיטורים החלו

לאחר שורה של פגישות שנערכו בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו לבין שר האוצר, משה כחלון, הגיעו השניים להסדר באשר לתאגיד השידור הציבורי. על פי המתווה שאומץ, לצד התאגיד הנוכחי יוקם תאגיד נוסף לחדשות ואקטואליה, שיורכב מאנשי רשות השידור וישדר את תכני האקטואליה בערוץ הכללי וברשת ב'. בעקבות המתווה, רבים מעובדי תאגיד השידור "כאן" החליטו לא לוותר על המשרה שלהם ולהפגין מול קריית הממשלה בשעות אלה.

© צילום מסך מהפייסבוק

הקבינט אישר: הקמת התנחלות למפוני עמונה

 ביום חמישי האחרון, אישר הקבינט המדיני-ביטחוני הקמת יישוב חדש למפוני עמונה באזור עמק שילה, וכן אף נערך משאל טלפוני ליתר שרי הממשלה לצורך אישור ההחלטה. היישוב יוקם באדמות המדינה, היכן שממוקם המאחז גאולת ציון, שמהווה סמל בעיניי התושבים שפונו. יחד עם זאת, למחרת נמסר כי בעקבות השיחות של נתניהו עם נשיא ארה"ב, דונלד טרמאפ, ישראל תנקוט מאמצים כדי לבנות עד קו הבנייה הקיים. חשוב לציין כי זאת הפעם הראשונה מזה יותר מ-20 שנה שבה הממשלה מחליטה להקים התנחלות חדש.

עמונה
עמונה © גיל יוחנן
תגיות
תגובות