בת 16: "חבר שלי אמר שהשמנתי וזרק אותי". צילום: shutterstock

בת 16: "חבר שלי אמר שהשמנתי וזרק אותי"

דימוי עצמי הוא אחד הדברים החשובים יותר לבני הנוער בגיל ההתבגרות ומסתבר שהוא אף יכול להביא לפרידות. נערה בת 16 פנתה לגולשי askpeople ושיתפה אותם בהערות שנאלצה לשמוע מצד החבר שלה, שהחליט להיפרד ממנה רק בגלל המשקל שלה. מה עושים במקרה כזה?

זה לא סוד שהדימוי האישי הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר לבני הנוער המצויים בתקופת גיל ההתבגרות, אבל לצערנו בחלק מן המקרים הוא מוביל לפרידות. המקרה של הנערה בת ה-16, שמספרת שחבר שלה החליט להיפרד ממנה בעקבות העלייה שלה במשקל הוא כמובן רק דוגמה למקרים רבים הנפוצים בגיל ההתבגרות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

נערה בת 16, שהייתה בעבר אנורקסית והחליטה לעלות את משקלה, פנתה לגולשי אתר askpeople ושיתפה אותם ביחס של החבר שלה, שבחר להיפרד ממנה בעקבות העלייה שלה במשקל, תוך שהוא אמר לה שהשומן מכער אותה. למרות שאותה נערה בחרה לגלות עקשנות ואמרה לו: "זאת אני וזה מה שיש" היא חשה מתסוכלת מן המצב, והחליטה לפנות לעזרת הגולשים.

© צילום מסך

כמובן שכמו תמיד, גם הפעם הגולשים נענו מיד לבקשה של הנערה והפגינו תמיכה: "עלייך לשמוח שהוא עזב אותך. מגיע לך יותר טוב!", כתב אחד הגולשים. "כל הכבוד לך שניצחת את האנורקסיה! ממש לא מובן מאליו. ובנוגע לבחור? כנראה שהוא פשוט חיפש סיבה להפרד ואז בעצם לא הפסדת הרבה, כי מישהו כזה לא מגיע לך", כתבה גולשת אחרת.

אנחנו גאים בנערה וכאן כדי להזכיר לכם לאהוב את עצמכם כמו שאתם, ולא לתת לאף אדם לשנות אתכם.

 
תגובות