אמ;לק: טראמפ תקף בסוריה. צילום מסך מהיוטיוב

אמ;לק: טראמפ תקף בסוריה

אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע בשביל שתישארו הכי מעודכנים. אל תפספסו!

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים בדברים אחרים? בדיוק בשביל זה אנחנו שוב כאן עם העדכונים שאסור לכם להחמיץ.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לאחר שש שנים: תקיפה אמריקנית בסוריה

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, אמנם נכנס לתפקידו רק לפני מספר חודשים ספורים, אך הוא כבר הספיק להבין את מה שאחרים שישבו לפניו בכיסא אינם הבינו והחליט לתקוף בסוריה אמש (ו'). במסגרת המתקפה, שתי ספינות של חיל הים האמריקני ירו 59 טילי טומהוק לעבר בסיס חיל האוויר בחומס והביאו לאבידות רבות. דווח כי חמישה בני אדם נהרגו, שבעה נפצעו וכן שדה התעופה הצבאי נהרס.

 הצהובים הובסו: מכבי תל אביב סיימה את דרכה ביורוליג 

 אלה מכם שעקבו באדיקות אחר עונת היורוליג הנוכחית בוודאי יודעים היטב שהיא הייתה ללא ספק כושלת עבור מכבי תל אביב ואת זה אף מוכיח המשחק האחרון שנערך ביום ה'. את המשחק החלה הקבוצה ביתרון דו- ספרתי, אך לאחר ששבה מן ההפסקה איבדה את כוחותיה ונפרדה מעונת היורוליג בהפסד, בעוד שהיוונים בקבוצת פנאתינייקוס הבטיחו לעצמם את המקום הרביעי והמכובד.

© צילום מסך מעמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי ת"א

נמצאה האבדה: אותר הטלפון של תאיר ראדה

 לאחר חיפושים ממושכים, נמצא השבוע הטלפון הסלולרי האבוד של תאיר ראדה ז"ל, שנרצחה בשנת 2006. כזכור, גופתה של הנערה נמצאה מוטלת בשירותי בית הספר שבו למדה, בקצרין שברמת הגולן. את טלפון הנייד של תאיר ראדה ז"ל מצא שוטר בתוך אחת המעטפות החבויות, אולם הפרקליטות הודיעה כי המכשיר עצמו לא יוחזר לאמה של תאיר, אילנה ראדה.

© צילום מסך מהפייסבוק

 העסקה הביטחונית הגדולה בישראל: כ-2 מיליארד דולר מהודו

 השבוע נודע כי התעשייה האווירית חתמה על עסקאות בהיקף של לא פחות מ-2 מיליארד דולר בהודו, כאשר במרכזן עומדת העסקה הנוגעת למערכת ההגנה האווירית "ברק 8". חשוב לציין כי לעסקאות הללו יש חשיבות רבה לתעשייה הביטחונית הישראלית שעומלת רבות על פיתוחים ייחודיים.

© צילום מסך מאתר התעשייה האווירית לישראל

 אסון בתל אביב: בן 12 אותר ללא רוח חיים

שלשום (ה') אותר ילד בן 12 ללא רוח חיים בדירה המצויה בשכונת כפר שלום שבעיר תל אביב. לאחר החקירה הראשונית של המשטרה דווח כי הילד ואמו נפגעו באורח קל מהשריפה שפרצה בדירה יום קודם, ושבו אליה בשעות הערב מבלי ליצור קשר. הסבתא הגיעה לדירה ומצאה את השניים במצב קשה. צוות מד"א הוזעק וניסה לבצע החייאה בילד, אבל נאלץ לקבוע את מותו תוך זמן קצר, בעוד שאמו פונתה לבית החולים איכילוב כשמצבה קל.

במקום האסון
במקום האסון © מוטי קמחי
תגובות