אמ;לק: שלושה צעירים נסחפו לכנרת והפיגוע בירושלים. צילום: דוברות המשטרה

אמ;לק: שלושה צעירים נסחפו לכנרת והפיגוע בירושלים

אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע כדי שתישארו הכי מעודכנים. אל תפספסו!

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים בדברים אחרים? בדיוק בשביל זה אנחנו שוב כאן עם העדכונים שאסור לכם להחמיץ.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 סערה בלב הימה: שלושה צעירים נסחפו לכנרת

שלושה צעירים שהגיעו לכנרת במהלך חול המועד פסח, לא העלו בדעתם שהבילוי שלהם יהפוך לסיוט ואף יעמיד את חייהם בסכנה, אך לצערנו הרוחות המזרחיות העזות שנשבו במקום גרמו לבילוי של איתמר אוחנה, נחמן איטח ולירון קרדי להסתיים בעת שנסחפו ללב הימה עם מזרני ים. חשוב לציין שנכון להיום (שבת) נמשכים עדיין החיפושים אחר שלושת הנעדרים וכי שוטרי השיטור הימי, פרשים, לוחמי מג"ב, מתנדבים, צוללנים ואחרים פועלים במאמץ לאתר את השלושה.

נמשכים החיפושים אחר הנעדרים © דוברות המשטרה

 חשד לאונס: יוצא תכנית "האח הגדול" חשוד באונס שתי נשים

המסיבה שנערכה במוצ"ש למשתתפי כל העונות של תכנית הריאליטי "האח הגדול" המשיכה בבית המשפט בעקבות תלונתן של שתי נשים שטענו כי בתום המסיבה הן נסעו עם אחד מיוצאי התכנית, אשר תקף אותן מינית בביתו. לפני החג, החליט בית המשפט לשחרר את פליט הריאליטי למעצר בית אצל אמו, וכן מספר ימים לאחר מכן נערך עימות בינו לבין המתלוננות.

החשוד בבית המשפט, בתחילת השבוע
החשוד בבית המשפט, בתחילת השבוע © מוטי קמחי

 שריפה בסינמה סיטי: ארבעה נפגעו במצב קל 

המבקרים הרבים שהגיעו למתחם הקולנוע והקניות בצהרי החג פונו מהמקום בשל שריפה בפחים שפרצה מחוץ למתחם "הסינמה סיטי", כאשר עשן חדר גם לאזור ההסעדה. ארבעה בני אדם נפגעו במצב קל כתוצאה משאיפת עשן ופונו לבתי החולים הסמוכים, וכוחות הכיבוי השתלטו על השריפה.

© צילום מסך מהיוטיוב

פיגוע במהלך החג: בריטית נרצחה ברכבת הקלה

אתמול (יום ו') התרחש פיגוע טרור ברכבת הקלה בירושלים על ידי מחבל בן 57, שעלה לרכבת עם סכין שעמו ביצע את הפיגוע. בעקבות הפיגוע, נרצחה סטודנטית בריטית בת 21, וכן אישה הרה נפצעה במצב קל בעת שהרכבת בלמה. כזכור, ביולי האחרון סוכל פיגוע, שבו תכנן מחבל פלסטיני לעלות על הרכבת הקלה עם סכינים ומטעני צינור חבויים, לדקור נוסעים ולפוצצה.

 

 

 

 

 

 

 

תגיות
תגובות