חצה כל גבול: איים על מנהל בית ספרו בסכין והשחית רכבו. צילום: fotolia

חצה כל גבול: איים על מנהל בית ספרו בסכין והשחית רכבו

תלמיד בן 15 שלומד בבית ספר בתל שבע, איים על מנהל בית הספר בסכין ולאחר מכן גרם נזק לרכבו של המנהל. אתמול (א') הוא נעצר על ידי שוטרי משטרת ישראל והבוקר שוחרר בבית המשפט. חומר החקירה שנאסף נגדו יועבר ליחידת התביעות המשטרתית להמשך טיפול והחלטה

לפני כשבועיים, הגיע תלמיד בן חטיבת הביניים בבית הספר בתל שבע ששהה באותה העת בהרחקה מבית הספר, למנהל וביקש ממנו לבטל את ההשעיה. כשהמנהל סירב לבקשתו של התלמיד בן ה-15, הוא הלך לביתו  וכעבור שעה קלה חזר עם סכין ואיים על מנהל בית הספר שיהרוג אותו. זמן קצר לאחר מכן אף ניפץ את חלון מכוניתו של המנהל ונמלט מהמקום.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

במהלך השבועיים האחרונים שוטרי משטרת ישראל ביצעו פעולות לאיתור הנער ואתמול הסגיר עצמו החשוד, נעצר ונחקר בגין העבירות המיוחסות לו. בתום החקירה הובא הבוקר לבית המשפט ושוחרר. וכאמור, חומר החקירה שנאסף כנגדו יועבר ליחידת התביעות המשטרתית להמשך טיפול והחלטה.

© shutterstock

ממשטרת ישראל נמסר: "נמשיך לפעול בנחישות כנגד עברות מהסוג הזה המופנות כנגד אנשי ציבור באשר הם. יחד עם זאת, בכל אירוע פלילי בו מעורב קטין, משטרת ישראל בשיתוף שירות מבחן לנוער יפעלו לטיפול בקטין בצורה הנאותה ביותר".

תגובות