אמ;לק: פיגוע ירי במתחם הר הבית. צילום מסך מהאינסטגרם

אמ;לק: פיגוע ירי במתחם הר הבית

גם בסוף השבוע הזה אנחנו פה עם הפינה השבועית שמסכמת במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע כדי שתישארו הכי מעודכנים. הפעם: פיגוע בהר הבית, יו"ר חדש למפלגת העבודה ונער שנפטר בעקבות מעשה בריונות

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים במועד ב' באנגלית ובמתמטיקה או בבילוי בים? בדיוק בשביל זה הבאנו לכם גם השבוע את העדכונים שאסור לכם להחמיץ!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

פיגוע בהר הבית

אתמול (ו') בבוקר אירע פיגוע ירי במתחם הר הבית, שבו שלושה מחבלים חמושים מאום אל פחם ירו לכיוון שוטרים. המחבלים הרגו שניים מהם וגרמו לפציעתו של שוטר נוסף באורח קל. לאחר האירוע, ברחו המחבלים, ערבים אזרחי ישראל, לאזור המסגדים בשטח הר הבית ולאחר מרדף הם חוסלו. בעקבות אירוע הטרור שהתרחש אתמול, סגרה משטרת ישראל את מתחם הר הבית ומנעה מן המתפללים להיכנס אליו, וכן ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הורה לפרק את סוכות האבלים שהוקמו על ידי משפחות המחבלים באום אל פחם. נתניהו אף התקשר אתמול ליו״ר הרשות הפלסטינית , אבו מאזן, שגינה בחריפות את הפיגוע, אך דרש לבטל את סגירת מתחם הר הבית מפני המתפללים. על פי החלטת ראש הממשלה, הר הבית צפוי להיפתח מחדש בהתאם להערכת המצב שתתקיים מחר (א׳).

© צילום מסך מהפייסבוק

אבי גבאי נבחר לראשות מפלגת העבודה

ביום שני התקיים הסיבוב השני של הבחירות לראשות מפלגת העבודה, שבו התחרו ראש בראש אבי גבאי ועמיר פרץ, כשלבסוף גבאי, שזכה ב-52% מן הקולות ניצח את פרץ, שקיבל 47% בלבד. יש הרואים בבחירה בגבאי כמפתיעה וזאת מאחר שגבאי נמצא בפוליטיקה רק שנים בודדות, כאשר את רוב חייו העביר כאיש עסקים. ביום רביעי בצוהריים נכנס גבאי לתפקידו באופן רשמי במקומו של יצחק הרצוג, שסיים את תפקידו כיו״ר המפלגה. יחד עם זאת, הרצוג ימשיך לכהן כיו״ר האופוזיציה לבקשתו של גבאי שאינו חבר כנסת.

יו
יו"ר העבודה הנכנס, אבי גבאי © מוטי קמחי

 נער אלרגי לחלב מת בעקבות מעשה בריונות

קרן צ׳ימה (13) ממערב לונדון הלך לעולמו השבוע לאחר ששהה שבועיים במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים. צ׳ימה הובא בבהלה לבית החולים מבית הספר לאחר שבריונים דחפו לו גבינה לפנים ולפה במהלך ההפסקה בידיעה שהוא בכל אלרגיה חריפה לחלב. בעקבות האירוע, משטרת לונדון פתחה בחקירה בניסיון למצוא את התלמידים המעורבים באירוע.

קרן ואמו © mailonline

 

 עיריית בית שמש יורה בכלבים?

ביום שלישי האחרון הודיעה עיריית בית שמש על כוונתה להוציא להורג עשרות כלבים בשל הוראתו של ראש העיר, משה אבוטבול. בעקבות ההודעה, עתרה מפלגת ״צדק לכל״ לבג״ץ נגד שר החקלאות וראש העיר, וכתגובה מנע בג״ץ את הירי עד לתגובת הרשויות.

ראש הלאומנים הנאו נאצים מת באמצע נאום

ביום שני האחרון, מת פטר וושקה, ראש מחוז לבוב בתנועת ״האחווה הלאומנית״ שבאוקאינה באמצע נאומו. המוות הפתאומי בהיותו בן 91 גרם לתחושת הלם בקרב הקהל ואף תועד לעיני המצלמות. יש לציין כי וושקה משתייך לתנועה הידועה בדעות בעלי השקפה נאו-נאצית.

תגיות
תגובות