אמ;לק: איזו קבוצה איבדה את מקומה בליגת האלופות?. צילום מסך מהיוטיוב

אמ;לק: איזו קבוצה איבדה את מקומה בליגת האלופות?

גם בסוף השבוע הזה אנחנו פה עם הפינה השבועית שמסכמת במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע כדי שתישארו מעודכנים. הפעם: הוריקן בטקסס, שלוש תאונות משאית בשבוע אחד והקבוצה שאיבדה את מקומה בליגת האלופות

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים בלנצל את הימים האחרונים של החופש הגדול? בדיוק בשביל זה הבאנו לכם גם השבוע את העדכונים שאסור לכם להחמיץ! 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

תוך שבוע: שלוש תאונות משאית נוספות

לאחר שבשבוע שעבר נהרג נהג משאית עם מנוף עקב קריסת גשר קוקה קולה בכביש 4 על משאיתו, אירעו השבוע שלוש תאונות משאית נוספות. בשלישי האחרון נפצעו שלושה אנשים באורח קל לאחר נפילת טרקטור שהובל על גבי משאית עקב התנגשות בגשר הסמוך למחלף בן גוריון בכביש 1, שהביאה למחיצת רכב פרטי. בהמשך השבוע, מנוף שהיה על גבי משאית התנגש בגשר במחלף לה גארדיה, בנתיבי איילון. האירוע נגמר ללא נפגעים אך הכבישים נחסמו לזמן קצר על מנת לאפשר את פינויה של המשאית. את השבוע חתמה פגיעת משאית שהובילה דחפור גדול בגשר אופיר שבאפרת, גם אירוע זה נגמר ללא כל נפגעים.

© דוברות המשטרה

הפגישה של ביבי ופוטין בסוצ'י

ביום רביעי נפגש ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפעם השישית בשנתיים האחרונות עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, בבית הקיץ של הנשיא בעיר סוצ'י שברוסיה. בפגישה, אשר עסקה בנוכחות האיראנית בסוריה, אמר נתניהו כי נוכחותה של איראן בסוריה היא בגדר איום על ישראל, המזרח התיכון והעולם כולו. "במאמץ משותף אנו מביסים את דאעש וזה מאוד חשוב", אמר נתניהו לפוטין. "אבל הדבר הרע הוא שהיכן שדאעש מובס, איראן ממלאת את מקומו". פנייתו של נתניהו לנשיא רוסיה באה עקב האכזבה מחוסר עשייתו של הממשל האמריקני לטובת האינטרסים הישראליים.

ההפסד של הפועל באר שבע

אכזבה גדולה הציפה את אוהדי אלופת המדינה, הפועל באר שבע, ביום שלישי האחרון עם ההפסד ליריבה הסלובנית, מאריבור, במשחקי מוקדמות פלייאוף ליגת האלופות. ההפסד הקריטי במשחק על העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות מוריד את הפועל באר שבע אוטומטית לשלב הבתים של הליגה האירופית, בו תתחרה גם מכבי תל אביב. ההפסד גרר אחריו אכזבה רבה הן בשל המעמד בה יכלה לזכות הקבוצה באופן תקדימי והן עקב המענק הכספי שמקבלת העולה לשלב הבתים בליגת האלופות. עד כה, הכנסותיה של הפועל באר שבע ממוקדמות המשחקים באירופה עומדות על כ-3.6 מיליון אירו. בשישי התקיימה ההגרלה למשחקי הליגה האירופית ונקבע כי הפועל באר שבע תפגוש את ויקטוריה פלזן, לוגאנו וסטיאווה בוקרשט. המשחקים הראשונים יתקיימו ב-14 בספטמבר.

ג'ראד קושנר בפגישות עם נתניהו ואבו מאזן

ביום חמישי האחרון, נפגש ראש הממשלה נתניהו עם יועצו וחתנו היהודי של טראמפ, ג'ארד קושנר ועם המשלחת האמריקנית. הפגישה עסקה בהתנעת התהליך המדיני בין ישראל לפלסטינים, כפי שהבטיח טראמפ. בפגישה אמר נתניהו "קידום השלום, היציבות והשגשוג - בהישג ידינו". בתום הפגישה יצאה המשלחת האמריקנית להיפגש עם יושב ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, ברמאללה. "המשלחת הזו פועלת למען השלום ואנחנו נעבוד עמה כדי להגיע בהקדם למה שהנשיא טראמפ מכנה 'עסקת שלום'. אנו יודעים שהעניינים מסובכים, אך אין דבר בלתי אפשרי כשמשקיעים מאמצים", אמר אבו מאזן בפגישה. ג'ארד הוסיף ואמר: "נשלחנו היום מוושינגטון כדי לדבר על נושא חשוב מאוד עבור הנשיא טראמפ, והוא יחסי השלום בין כל מדינות האזור. הנשיא טראמפ אופטימי מאוד ומקווה להביא עתיד טוב יותר עבור העם הפלסטיני והעם הישראלי".

הוריקן בטקסס

אלפי נמלטים מחופי מדינת טקסס שבארצות הברית, בעקבות ההוריקן החזק ביותר שידעה ארצות הברית בעשור האחרון, הוריקן "הארווי". הרוחות, שהגיעו למהירות של 210 קמ"ש, הוכרזו כהוריקן בדרגה ארבע. על פי דיווחים, הסופה תשאר באזור חופי טקסס וחלקים מלואיזיאנה במשך ימים, אך בשעות האחרונות דווח בתקשורת האמריקנית כי עוצמתה ירדה לדרגה אחת וכי מהירות הרוחות נחלשה באופן משמעותי. רשת CNN דיווחה על כ-211 מנותקי חשמל בטקסס, רובם מהעיר רוקפורט, שספגה את הפגיעה הקשה ביותר. ניכר כי נוצר נזק רב בעקבות הוריקן "הארווי", ברובו לרכוש, אך עדיין לא ניתן לאמוד את הנזק משום שהסופה חוסמת את שדה הראייה. "אנחנו יודעים שיש לנו בעיות רבות כרגע, אבל עדיין לא יודעים בדיוק מה הן", אמר סטיב סימס, מתנדב בשירותי הכבאות של רוקפורט.

 

תגובות