אמ;לק: איזה זמר מפורסם נכנס השבוע לכלא? . צילום: Fotolia. אילוסטרציה

אמ;לק: איזה זמר מפורסם נכנס השבוע לכלא?

זמר מפורסם החל לרצות את עונשו בכלא מעשיהו, יושבת ראש המפלגה שהחליטה להתפטר מהכנסת והשפלה ישראלית בספורט. קבלו את האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע כדי שתוכלו להישאר מעודכנים גם אם לא הספקתם להציץ בעיתון ולצפות במהדורת החדשות

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים בחזרה לשגרה? בדיוק בשביל זה הבאנו לכם גם השבוע את כל העדכונים שאסור לכם להחמיץ!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

קובי פרץ נכנס לכלא

הזמר המוכר, קובי פרץ, נכנס ביום ראשון בבוקר, לכלא מעשיהו כדי לרצות את עונשו העומד על שנה וחצי של מאסר. כזכור, הזמר הורשע בעבירות מס, ועונשו קוצר משנתיים לשנה וחצי. בתחילת החודש, החליט נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין שלא לקבל את בקשת החנינה של פרץ בהמלצת שרת המשפטים, איילת שקד. רק לקראת סיום ריצוי רבע מן המאסר, הוא יוכל להגיש בקשה ראשונה לחופשה ראשונה, וכן אם התנהגותו תהיה טובה, תוך שיתוף פעולה - פרץ יוכל לצאת לחופשה. לקראת סיום ריצוי שני שישים מן המאסר, פרץ אף יוכל להגיש לוועדת השחרורים בקשה לשחרור מוקדם.

קובי פרץ נכנס לכלא
קובי פרץ נכנס לכלא © מוטי קמחי

זהבה גלאון התפטרה מהכנסת

יו"ר סיעת מרץ, ח"כ זהבה גלאון, הודיעה ביום רביעי האחרון ליו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין על החלטתה להתפטר מהכנסת. גלאון אמרה כי בכוונתה להתרכז בתפקידה כיו"ר המפלגה ולשנות בה את שיטת הבחירות לפריימריז פתוחים. את כסאה בכנסת יחליף מוסי רז, מזכ"ל המפלגה. "אני עוזבת את הכנסת בלב כבד: אני אוהבת את העבודה הזו, ולהיות נבחרת ציבור זו שליחות שאין כמוה וזכות שאני אסירת תודה עליה כל יום", כתבה גלאון בדף הפייסבוק שלה לאחר שהודיעה על התפטרותה.

פתח תקווה בלהבות

ביום רביעי עלתה העיר פתח תקווה לכותרות וזאת בשל שריפה גדולה, אשר פרצה בשדה קוצים בסמוך לצומת סגולה. בעקבות השריפה, הוזעקו שני מטוסי כיבוי ו-11 כבאיות כדי להשתלט על השריפה. יש לציין כי כתוצאה מן השריפה הגדולה, כוסה אזור רב בעשן בליווי ריח חריף, וכן חלק גדול מן השכונה סבל מהספקת חשמל עקב פגיעה בעמודי החשמל. בזמן השריפה, פונו מספר גני ילדים ותושבים המתגוררים בסמוך לאזור עד להשגת שליטה.

העשן שהגיע לשכונת מגורים בפתח תקווה
העשן שהגיע לשכונת מגורים בפתח תקווה © צילום פרטי

החרדים מוחים

במהלך השבוע האחרון, מחו החרדים ברחבי הארץ, עקב מעצרם של שני תלמידי ישיבה מהפלג הירושלמי, אשר נעצרו לבדיקה משטרתית בדרכם מים המלח לירושלים, שבה התברר כי הם עריקים. החרדים אף מוחים על עונש המאסר של 20 ימים בכלא הצבאי שהוטל על שני סרבנים. ההפגנות האלימות נערכו בין היתר בירושלים, בני ברק ובית שמש. הן כללו חסימת דרכים, שריפת פחים, תקיפת שוטרים והתפרעות בכבישים. ההפגנות הגיעו לשיאן ביום חמישי, אשר נקבע כ"יום הזעם". במהלך למעלה משש השעות של המחאה, נעצרו 120 חרדים בירושלים ובית שמש בשל הפרות סדר.

צהל תקף בסוריה

בעקבות זליגת ירי מסוריה, שזוהתה ביום חמישי בשעות הערב בשטח פתוח בצפון רמת הגולן, תקף צה"ל באותו הערב עמדה של הצבא הסורי. במהלך חגיגות 50 שנה לבקעת הירדן התייחס ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לתקיפה ואמר: "אנחנו רואים, קצת צפונה מכאן, מה קורה - הם מנסים להתמקם מעבר לגבול. יש לנו מדיניות קבועה: מי שמנסה לפגוע בו, אנחנו נפגע בו. אנחנו לא מקבלים זליגות. אם פוגעים בנו, אנחנו מחזירים אש וזה לא לוקח הרבה זמן".

© דובר צה"ל

אלאור אזריה מבקש חנינה

אלאור אזריה, החייל שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל, מרצה בימים אלו את עונשו בכלא הצבאי. ביום חמישי האחרון, הגיש אזריה בקשת חנינה לנשיא המדינה, רובי ריבלין. כזכור, לפני מספר חודשים קיצר הרמטכ"ל, גדי איזנקוט, את עונשו של אזריה, שכעת ירצה בכלא ארבעה חודשים פחות. מבית הנשיא נמסר כי בקשת החנינה בעניינו של אלאור אזריה התקבלה ותטופל מול הגורמים הרלוונטיים. 

אלאור אזריה
אלאור אזריה © מוטי קמחי

תבוסה ישראלית באירופה

יום חמישי האחרון לא הסביר פנים לקבוצות הישראליות מכבי תל אביב והפועל באר שבע, אשר שיחקו בשלב הבתים בליגה האירופית. את הערב פתחה מכבי תל- אביב בהפסד עגום לקבוצה הקזחית, אסטנה בתוצאה 4-0. זמן קצר לאחר מכן, אירחה הפועל באר שבע את הקבוצה הרומנית סטיאווה בוקרשט ואף היא הפסידה בתוצאה  2-1. בתחילת השבוע, ייפגשו הפועל באר שבע ומכבי תל אביב למשחק במסגרת המחזור השמיני של ליגת העל.

תגובות