תעבירו את זה הלאה: שבוע אהבת חינם יוצא לדרך. צילום: דוברות מועצת התלמידים והנוער הארצית

תעבירו את זה הלאה: שבוע אהבת חינם יוצא לדרך

תארו לכם שבמשך שבוע שלם החברה הישראלית מתאחדת. אין סטיגמות, פירוד ושנאת חינם. נשמע שזה רחוק מן המציאות? אנחנו שמחים לבשר לכם שאתם טועים. השבוע יתקיים זו השנה שלישית, שבוע אהבת חינם ביוזמת מועצת התלמידים והנוער הארצית. כל הפרטים והמידע שאתם צריכים לדעת בנוגע לשבוע הקרוב

לאחר שנה בה חזינו בתופעות אלימות אשר יצרו פירוד, חוסר סובלנות וסבלנות, סטיגמות ובעיקר שנאת חינם, יש מי שלא עומד מנגד ומסתכל על חצי הכוס המלאה. מועצת התלמידים והנוער הארצית יוצאת זו השנה השלישית בקמפיין שבוע #אהבת_חינם - מחברים את החברה הישראלית.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בהמשך להצלחה של השבוע בשנים האחרונות, יוצאת מועצת התלמידים והנוער הארצית, זו השנה השלישית, ביוזמת שבוע אהבת חינם. יש לציין כי בשנתיים האחרונות לקחו חלק בשבוע זה ראש הממשלה, יושב ראש  האופוזיציה ומאות מובילי דעת קהל אחרים. 

שבוע #אהבת_חינם יתקיים השנה בין התאריכים 22-29/10/17, ב'-ט' בחשוון התשע"ח, במטרה ליצור אווירה מאחדת ומקבלת במדינה, תוך ניסיון להוות פעולה נגדית לפעולות השנאה שהעכירו את האווירה בחברה הישראלית.

איך אתם יכולים לקחת חלק?

במהלך השבוע, כל אחד צריך להעלות לרשתות החברתיות פוסט ובו הוא מספר על שלושה אנשים משמעותיים בחייו. עליו להודות להם, לפרגן להם, לספר לכולם על הטוב שאותם אנשים עושים בעולם. בפוסט יש לתייג את אותם אנשים ואת ההשטאג #אהבת חינם. האנשים שתוייגו, יצטרכו לעשות זאת גם תוך 24 שעות וכך יווצר גל של אהבה, פרגון ותודה ברשתות החברתיות.

 יובל חלביה, יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית אמר לפרוגי: "בתקופה האחרונה אנו רואים בחברה הישראלית תופעות אלימות רבות שגדלות. אנו מבקשים לעצור את הסף, להוריד את גובה הלהבות ולהרבות באהבת חינם. אהבה שלא תלויה בדבר כדי לחבר את החברה הישראלית. אנו מבקשים ליצור הבנה וקבלה בין אנשים וקבוצות שונות זו מזו אם בדעה וחשיבה, מוצא, מגדר, דת ולאום. אני מזמין את כולם להצטרף לשבוע זה".

תגובות