אמ;לק: מהו הסכום העומד מאחורי החוזה של רוברטו?. צילום מסך מהאינסטגרם. sergiroberto@

אמ;לק: מהו הסכום העומד מאחורי החוזה של רוברטו?

השביתה בשדה התעופה, הארכת החוזה של רוברטו והסיכול של יחידת 8200. קבלו את האירועים הכי חשובים ומעניינים, שהתרחשו השבוע כדי שתוכלו להישאר מעודכנים גם אם לא הספקתם להציץ בעיתון ולצפות במהדורות החדשות

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אך הייתם עסוקים בהכנות לקראת פורים? בדיוק בשביל זה הבאנו לכם גם השבוע את כל העדכונים שאסור לכם להחמיץ.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

יום ראשון

 אסון המנוף

השבוע נפתח עם קריסת מנוף על מכוניתה של נטע רוטמן, בת 53, שנהרגה סמוך למרכז מסחרי בכפר סבא. מחקירת האירוע עולה כי מדובר במנוף ישן משנת 1984 וכי הנהג בן 60 מבנימינה הזניח אותו וכן נמצאו סמים ברשות מפעיל המנוף. רוטמן, נכה מלידה הייתה מנהלת מחלקת ייעוץ בעמותת "נגישות ישראל", הפועלת לשילוב אנשים עם מוגבלות בחברה.

נאום נתניהו במינכן

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נאם השבוע בוועידת הביטחון במינכן והציג את שרידי המל"ט האירני שגרם למתיחות בצפון. נתניהו הזהיר את איראן כי ישראל לא תהסס לפגוע בה אם יימשכו האיומים מצדה. בנאומו אף פנה לשר החוץ האיראני, זריף ואמר: "זריף, אתה מזהה את זה? זה שלך. אל תבחנו את הנחישות של מדינת ישראל".

 יום שני

עיכוב בהחזרת גופות המחבלים

לאחר שלפני חודשיים הוחלט בבג"ץ כי על המדינה להשיב את גופות המחבלים, החליטה השבוע נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות על קיום דיון נוסף בנושא בחודש יוני, שבו ינכחו שבעה שופטים. יש לציין כי החלטה זו של חיות מובילה לעיכוב ביישומו של פסק הדין שנקבע. 

יום שלישי

ברצלונה נגד צ'לסי בשמינית הגמר

השבוע נפגשו שתי קבוצות מובילות, ברצלונה וצלסי, לדו קרב זו מול זו במשחק הראשון של שמינית הגמר. סמשחק ספגה ברצלונה מוויליאן שיבקיע בדקה ה- 62, אך זו לא ויתרה ליריבה. מסי הציל את קבוצתו בדקה ה-75 כשהבקיע שער חוץ בסטמפורד ברידג'. המשחק תם בתיקו של 1:1. שתי הקבוצות יתמודדו שוב זו מול זו בעוד שלושה שבועות בקאמפ נואו. אנחנו כבר מחכים לראות מה יהיה הפעם. 

יום רביעי

הסיכול של יחידת 8200

השבוע הותר לפרסום כי יחידת 8200 סיכלה בשנת 2017 פיצוץ מטוס של חברת התעופה איתיחאד, במהלך טיסה מסידני לאבו דאבי שתוכנן על ידי דאע"ש. על פי הדיווחים, הפיגוע סוכל בשלבי הכנתו האחרונים, כאשר בראש פיצוח הפרשה עומדת  קצינה צעירה ב-8200 בדרגת רב סרן.

אילוסטרציה
אילוסטרציה © shutterstock

 יום חמישי

שביתה בנתב"ג

לאחרי שהנהלת רשות שדות התעופה סירבה לחתום על מסמך שלא נכלל בהסכם העבודה עם עובדי נתב"ג, החליטו העובדים לקיים שביתת פתע. במהלכה, העבודה הסדירה בשדה התעופה שובשה במשך כשעתיים וחצי והובילה לעיכובים רבים בהמראות.

 סרג'י רוברטו עד 2022 בברצלונה

 לאחר ההודעה הדרמטית של ברצלונה, שלפיה יוארך החוזה של סרג'י רוברטו עד 2022, נערך ביום חמישי האחרון טקס חגיגי שבו חתם סרג'י על ההחלטה באופן רשמי. שווי החוזה שעליו חתם רוברטו עצום ועומד על לא פחות מחצי מיליארד יורו. רוברטו אמר במעמד המרגש כי "זה המקום בו תמיד רציתי להיות מאז שהייתי ילד. זה נכון שעוד מועדונים רצו אותי, אבל המטרה הייתה להישאר בבארסה. אני חולם ללכת בעקבות ליאו מסי ואנדרס אינייסטה ולסיים את הקריירה שלי בברצלונה".

 

 

תגובות