בת 14: "לא פעילה ברשתות החברתיות". צילום: shutterstock. אילוסטרציה

בת 14: "לא פעילה ברשתות החברתיות"

רובנו מעבירים את הזמן הפנוי שלנו ברשתות החברתיות השונות, תוך שאנו סופרים את העוקבים, הלייקים והתגובות, אך מה קורה כאשר ישנם בני נוער שלא מתחברים לעולם שהטכנולוגיה מביאה עמה?

זה לא סוד שרובנו נוהגים "לשרוף" זמן רב על הרשתות החברתיות - פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'אט, טוויטר ואין ספק שהרשימה הזו רק מתרחבת מיום ליום. אולם, תאמינו או לא - יש בני נוער שפחות מתחברים לעולם שכולו רשתות חברתיות. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אחת מבני הנוער הללו היא נערה בת 14, שפנתה לגולשי אתר askpeople, תוך שציינה כי היא אינה נוהגת להיות מחוברת לרשתות החברתיות, על אף העובדה שהסובבים אותה מרבים להשתמש ברשתות אלו. "אני מודעת לזה, אבל אני פשוט לא מתחברת לזה".

© צילום פרטי

הנערה מספרת כי היא אינה אוהבת להצטלם וכי אין היא רגילה להסתובב במשך כל היום עם הסמארטפון שלה בשונה למרבית בני גילה. בת ה-14 אף מוסיפה כי על אף שהיא מקבלת הרבה תגובות חיוביות על המראה החיצוני שלה, אין זה משפיע עליה: "הרבה מחמיאים לי על המראה, אבל זה לא משנה. אני גם ככה חסרת ביטחון"

גולשי האתר תמכו בנערה ועודדו אותה. "בחיים אל תשווי את עצמך לאחרים. גם אני מאמינה שהרבה יותר מהנה ליהנות ממה שיש לחיים להציע מבלי לעצור הכל בשביל לתעד כל דבר ולפרסם ברבים", הציעה אחת הגולשים בניסיון לסייע לנערה. 

© צילום פרטי

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם להיות שלמים עם מי שאתם גם אם לעתים זה דורש מכם "ללכת נגד הזרם".

 

תגובות