הותר לפרסום: אביה של עדי ביטי הוא החשוד בהטרדות. צילום: אור אזולאי

הותר לפרסום: אביה של עדי ביטי הוא החשוד בהטרדות

בימים האחרונים דווח כי אביה של כוכבת ילדים נעצר בחדש כי הטריד קטינות דרך קבוצות וואטסאפ והרשתות החברתיות, כעת הותר לפרסום כי מדובר באביה של הזמרת הצעירה - עדי ביטי

בימים האחרונים דווח כי אביה של כוכבת ילדים נעצר ונחקר בחשד כי הטריד מעריצות קטינות של בתו. היום (ג') הוסר צו איסור הפרסום על פרטי החיקרה ונחשף כי מדובר באביה של הזמרת ומנחת הטלוויזיה הצעירה - עדי ביטי. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

על פי החשד אביה של ביטי פנה לקטינה החברה בקבוצת הווטסאפ של מנהלות דפי המעריצים של הזמרת וביקש ממנה לעבור לאפליקציית טלגרם. על פי החשד הוא ניצל את האופציה המאפשרת למחוק התכתבויות כדי להציג בפניהן הצעות מיניות בוטות ושאל אותן שאלות אינטימיות – פעולות המוגדרות כמעשים מגונים. כמו כן נבדק אם יש תיעוד וידאו שנשלח בין הצדדים. במשטרה התקבלו מספר תלונות שהוגשו על ידי בנות מכל רחבי הארץ. נבדקו עשרות נערות אחרות כדי לברר אם הן נפלו קורבן למעשים דומים.

האב הכחיש את החשדות נגדו אבל בשבוע שעבר הוארך מעצרו בשמונה ימים. מיוחסות לו שורת עבירות הכוללות מעשה מגונה בקטינות מתחת לגיל 16, ניסיון בעילת קטינה, הטרדה, איומים ושיבוש מהלכי משפט. במהלך הדיון טען נציג המשטרה כי החשוד ניסה לשבש את החקירה ואיים באופן ישיר על מתלוננת.

ביטי ואביה
ביטי ואביה © אינסטגרם

ביטי הצעירה שמרה עד לפני זמן קצר על שתיקה, אך בחרה להגיב כעת, עם הסרת צו איסור הפרסום. הזמרת כתבה פוסט למעריציה בחשבון האינסטגרם שלה שמספר על תחושותיה בימים האחרונים וחלקה בפרשה: "בימים האחרונים אני ומשפחתי נמצאים בסערת רגשות. חשוב לי לומר כי לא השתתפתי ולא הייתי חברה או מנהלת באף קבוצת וואטסאפ הקשורה לחקירת אבא שלי והדברים יתבהרו בקרוב. אינני יודעת אילו תכנים או מסרים אם בכלל הועברו בקבוצה זו. אני סומכת על המשטרה שתעשה את עבודתה נאמנה... עבדתי מאוד קשה להגיע לאן שהגעתי. אני רוצה להמשיך ולעשות את מה שאני הכי אוהבת... מבלי ששמי ישורבב בעניין שאין לי ידיעה וקשר אליו. אני משתפת אתכם כי עוברים עליי ימים קשים, לא פשוטים ובטח יהיו כאלו בעתיד הקרוב..."

© אינסטגרם

כמו כן הוסיפה הזמרת כי: "אני מבקשת לכבד את פרטיותי ובהזדמנות זו להודות לכל אלפי האנשים שתומכים בי, מקיפים אותי באהבה ונותנים לי כתף בשעה לא פשוטה זו".    

 

תגיות
תגובות