מודאגת: "שוקלת הרבה יותר ממה שחשבתי". צילום: shutterstock. אילוסטרציה

מודאגת: "שוקלת הרבה יותר ממה שחשבתי"

הדימוי העצמי הוא אחד הנושאים שמעסיקים ביותר את בני הנוער במהלך גיל ההתבגרות, אך מה עושים במקרה שהוא מוביל למחשבות שליליות על עצמנו? הצביעו לסקר וספרו לנו מה אתם הייתם עושים

רבים מבני הנוער מוטרדים ממצבם החברתי, מהמראה החיצוני שלהם וכן מהמשקל שלהם במהלך גיל ההתבגרות. כל אלו, מעוררים בהם לא אחת מחשבות שאינן חיוביות במיוחד וגורמים להם להיות לא שלמים עם עצמם ועם התמונה שנגלית להם מבעד למראה. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 בדומה לכך, גם הנערה בת ה-14, ששיתפה את גולשי אתר askpeople בבעייתה, עסוקה רבות בדימוי העצמי שלה. הנערה מספרת כי על אף שאמה דוחפת אותה לאכילה בריאה, היא חשה כי בשנתיים האחרונות, היא הפסיקה להקפיד על פעילות גופנית לשמור על משקל מאוזן.

© צילום מסך

"בזמן האחרון התחלתי לנסות לחזור להיכנס לכושר מסוים, אבל אני לא מרגישה בתוצאות. היום, נשארתי לבד בבית ועליתי על המשקל. אף פעם לא הרגשתי כל כך שמנה, אבל פתאום גיליתי כמה שאני שוקלת, 13 קילו מעל מה שצריך. אני מרגישה שמנה, אבל אני לא יודעת איך אני אמורה לטפל בזה", הוסיפה הנערה.

תוך זמן קצר, קיבלה הנערה עזרה מגולשי האתר. "המחשבה שלך על מצבך היא מאוד שרירותית. משקל, מידה, אורך, רוחב הם רק מספרים. מה שהכי חשוב זה איך את רואה את עצמך במראה וזהו. מראה היא הדבר היחידי שמשקף את המציאות", כתבה אחת הגולשות. גולש נוסף ייעץ לנערה : "להוריד 13 קילו זה אתגר וכדאי לעשות את זה עם ליווי של תזונאית ולהתיעעץ עם רופא לפני שמתחילים".

 
© צילום מסך

אנחנו כאן להזכיר לכם להיות שלמים עם מי שאתם ולאהוב את עצמכם כפי שאתם. 

 
 
 

 

 

 

 

תגובות