מזג אוויר סוער: נער בן 17 נהרג לאחר שנסחף בנחל. צילום: דוברות מד"א

מזג אוויר סוער: נער בן 17 נהרג לאחר שנסחף בנחל

מזג האוויר הסוער בשעות האחרונות לא תפס את התלמידים שיצאו לטיול מוכנים. במקום ליהנות מהטיול, הגיעו היום (ד') כ-43 תלמידים לתחנת מד"א בערד כשהם סובלים מהיפותרמיה קלה ואף נער מהפזורה הבדואית נסחף בנחל באזור הדרום ונהרג

מזג האוויר החורפי והסוער, אשר הגיע אלינו היום (ד') בשלהי האביב, הפתיע רבים מאיתנו. אך כשמדובר בטיול במסגרת בית הספר, המצב מדאיג אף יותר וגרם לתלמידים רבים לסיים את הטיול בדרך פחות נעימה עם בוא השיטפונות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בשעות הצהריים נקלעה קבוצת תלמידים ממרכז הארץ לשיטפון במסלול הסמוך לכפר נוקדים, בעת טיול מדבר יהודה. בעקבות כך, פונו 43 תלמידים כבני 16 לתחנת מד"א בערד כשהם סובלים מהיפותרמיה קלה, אך בהכרה מלאה. התלמידים טופלו על ידי חובשים ופאראמדיקים, ופונו באמבולנסים ובאוטובוס לבית החולים סורוקה. כמו כן, חולצו כ-20 תלמידים נוספים מהנחל.

חובש רפואת חירום במד"א, אמיר אבו סיאם שהיה בתחנת מד"א בערד, סיפר כי "הכנסנו את בני הנוער שסבלנו מהיפותרמיה קלה לתחנה, הדלקנו את המזגן על חימום והבאנו להם שמיכות יבשות, על מנת שיתחממו ואנחנו מפנים אותם באמבולנסים של מד"א ובאוטובוס שעליו יהיו חובשים של מד"א לביית החולים סורוקה להמשך בדיקות כשמצבם קל ויציב והם בהכרה מלאה".

פינוי התלמידים
פינוי התלמידים © דוברות מד"א

למרבה הצער, הברד והשיטפונות אף פגעו בנער בן 17, תושב הפזורה, שנסחף בנחל ממשית ואותר בגדת הנחל סמוך לכניסה למעלה עקרבים ליד מסילת הרכבת. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע יחידת חילוץ ורופא צבאי קבעו את מותו של שהנער לאחר שחולץ מהנחל ללא סימני חיים. 

 

 

תגובות