זוכרים את הנספים: הסיפורים של בני הנוער שנספו באסון. ynet

זוכרים את הנספים: הסיפורים של בני הנוער שנספו באסון

טיול גיבוש של תלמידי המכינה הקדם צבאית "בני ציון" בתל אביב, הסתיים מוקדם מהצפוי בשל שיטפון עז בערבה, בו נסחפו תשע נערות ונער אחד, שאיבדו את חייהם באסון הנורא. לכל אחד מהם יש שם, סיפור ועולם מיוחד. זה הזמן לזכור, להזכיר ולהכיר את סיפוריהם

25 הנערים והנערות שיצאו לטיול באזור הערבה, רק רצו ליהנות ולהתגבש, לקראת המכינה. אך השיטפון לו נקלעו בנחל צפית, גבה את חייהם של עשרה מחבריהם, בני נוער ערכיים, שחלמו לקחת חלק במכינה הקדם צבאית ולתרום כמה שיותר לחברה. אלו הסיפורים של כל אחד מעשרת הנספים. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

צור אלפי

תלמיד י"ב, בן 17 בתיכון רבין במזכרת בתיה. צור מיוחד מאוד בעיני כל קרוביו, אהוב על כולם ובעל חוש הומור. מלבד לערכים שליוו אותו והאכפתיות שהפגין בכל הזדמנות כלפי חבריו, הוא אף הצטיין בשחייה ועל כן השתמש בכך, על מנת להציל את החברים בעת האסון הנורא, שגבה את חייו.

© פייסבוק

יעל סדן

בת 19, בוגרת התיכון לאומנויות בירושלים וחניכה במכינה הקדם צבאית. סדן הצטיינה במחול ושידרה תמיד נועם לכל סובביה. היא אהבה לחייך, להפיץ אהבה, לצחוק ולהיות מעורבת. יעל פעל למען גיוס תלמידים חדשים למכינה והייתה אמורה להתגייס לתפקיד מש"קית הוראה בצבא ובכך להשפיע על דורות נוספים.

 

© צילום מסך

אגם לוי

תלמידת כיתה י"ב בקריית החינוך בני דרור ממושב חרות. לוי אהבה ללמוד פיזיקה ועל ארץ ישראל, והצטיינה בלימודיה. כמו כן, פעלה בתנועת "בני המושבים" והקרינה תמיד את טוב לבה כלפי חוץ. לוי הייתה אדם של עשייה בדרכה השקטה והצנועה, אשר מלווה בסקרנות ובחיוך בכל רגע נתון.

© פייסבוק

 עדי רענן

בוגרת תיכון רמות ים במושב מכמורת. רענן למדה במגמת תאטרון והצטיינה בתחום המשחק. היא הייתה נבונה, ערכית, בעלת רגישות בלתי רגילה לחבריה ושמרה על קשר עם צוות בית הספר גם לאחר שסיימה את לימודיה בתיכון.

© פרטי

רומי כהן

תלמידת י"ב בתיכון מבואות עירון במועצה האזורית מנשה, בת 17 וחצי. כהן אהבה לנגן, לרקוד ואף אהבה לתרום לחברה, ולקחה חלק פעיל במועצת התלמידים. היא לקחה חלק במשלחות של יהודים-ערבים במסגרת גבעת חביבה וחשבה על טובת האחר בכל עת.

© פייסבוק

 גלי בללי

תלמידת י"ב בתיכון שמעון בן צבי בגבעתיים, בת 18. בללי הייתה פעילה ב"כנפיים של קרמבו" והצטיינה בפעילותה החברתית. היא רצתה לקחת חלק במכינה לפני שירותה הצבאי, מתוך מטרה לתרום כמה שיותר לחברה שלנו.

© פייסבוק

 מעיין ברהום

תלמידת י"ב בתיכון בויאר בירושלים. ברהום הייתה מלאה בשמחת חיים, רגישה ובעלת אהבה לעולם המשחק ולספרות. מעיין הקדישה זמן רב לטובת תנועת הצופים ושאפה להמשיך למכינה, על מנת לטייל ולהכיר אנשים חדשים.

© פרטי

 שני שמיר

בת 18 משוהם. הייתה אחראית על תחום ההדרכה בתנועת הצופים וכן לקחה חלק במועצת הנוער ביישוב. שמיר שקדה על לימודיה, לא חסכה בהשקעה ובעבודה קשה, והגיעה לתוצאות. היא אף אהבה לרקוד והוכיחה שעם רצון - היא יכולה להגשים כל מטרה.

© פייסבוק

אילן בר שלום

תלמידת י"ב במקיף עמל בראשון לציון. למדה מדעי החברה ותקשורת, ותרמה תמיד למען החברה הסובבת אותה. היא ראתה חשיבות רבה בערכים כחלק מהשגרה ורצתה לקחת חלק במכינה בשנת הלימודים הבאה, בכדי לתרום יותר לזולת.

© פיסבוק

אלה אור

בת 18, תלמידת כיתה י"ב בתיכון אמית במעלה אדומים. אור ניחנה במרץ רב, בכושר מנהיגות ובשמחת חיים. אלה אהבה את הארץ ובמקביל לפעול למען האחר, ולכן אחד החלומות הגדולים שלה היה לתרום לקהילה באמצעות המכינה ולאחר מכן להתגייס לצבא כמדריכת חי"ר.

© פייסבוק

יהי זכר הנספים באסון ברוך.

 

 

תגובות