"נמאס לי שאבא שלי מאיים". צילום: Fotolia. אילוסטרציה

"נמאס לי שאבא שלי מאיים"

ההורים שלנו, שאמורים להיות האנשים הכי יקרים לנו, לא אחת חושבים אחרת מאיתנו. אך מה עושים במקרה שאחד מהם מאיים, מקלל ועושה כל דבר שרק מוריד לנו את הביטחון העצמי?

זה לא סוד שהיחסים בין הורים לילדים הם לא אחת דבר מסובך והפכפך, הכולל בין היתר עליות וירידות, ריבים וחוסר הסכמה, אשר מעוררת בנו תסכול, אי נוחות ותהיות באשר לדרך הנכונה להתמודד עם הבעיות המציפות אותנו באשר לאנשים הכי קרובים אלינו. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

נערה בת 16, פנתה לגולשי אתר askpeople וחשפה בגילוי לב את היחסים הלא פשוטים בינה לבין אביה. 
הנערה סיפרה כי במהלך השנים האחרונות היא עברה שינויפנימי, אך הדבר היחיד שלא השתנה בחייה הוא היחס האלים אשר מפגין אביה כלפיה.
© צילום מסך
 
"משום מה יש בן אדם אחד שלא משנה מה הוא תמיד יוריד אותי ואני לא יודעת למה, אבל בכל פעם שהוא אומר לי משהו אני מתחילה לפרוץ בבכי, הבן אדם הזה הוא אבא שלי. לעומת זאת, אם בן אדם אחר יגיד לי את אותו במשפט אני אפגע בפנים, אבל אראה שאני חזקה מבחוץ. אבא שלי היה פוגע בי מאז שאני זוכרת את עצמי", כתבה הנערה בתסכול.

תוך זמן קצר, קיבלה הנערה עזרה ותמיכה מצד הגולשים. בתגובה אחת הציעו גולשים לפתח אדישות ולא להתרגש ממעשיה של אביה. בתגובה נוספת גולשת הזדהתה עם הכותבת וכתבה:"כשההורים שלי נפרדו הייתי בדיוק כמוך ואני לגמרי מבינה אותך, לכי אל היועצת".
 
© צילום מסך
 
לסיום, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם לא לשמור בבטן ולשתף אדם קרוב, שאתם סומכים עליו בעת מצוקה. 
 
תגובות